mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

6 دلیل عمده برای انتخاب ساندویچ پانل

6 دلیل عمده برای انتخاب ساندویچ پانل

ساندویچ پانل یکی از مصالحی است که امروزه به دلیل داشتن مزایای فراوان توانسته به عنوان یکی از جایگزین های مصالح سنتی در صنعت ساختمان سازی شناخته شود. این نوع مصالح پیش ساخته میتواند به صورت همزمان دو هدف عمده مانند پارتیشن بندی (سقف یا دیوار) وعایق حرارتی را برطرف نماید.البته دلایل دیگری برای برگزیدن این مصالح پیش ساخته وجود دارد که در این مقاله قصد داریم به 6 دلیل عمده برای انتخاب ساندویچ پانل اشاره نماییم.

زمان

همانطور که می دانیم در فرایند ساخت و ساز، زمان نقش بسیار مهمی ایفا می کند. ساندویچ پانل یکی از مصالح پیش ساخته است که در کوتاهترین زمان ممکن نصب می شود. به طور کلی اگر بخواهیم ساندویچ پانل را با مصالح سنتی مقایسه نماییم باید گفت ساندویچ پانل ها نسبت به مصالح سنتی قدیمی در زمان کمتری نصب می شوند و این امر باعث می شود روند اتمام پروژه در مدت زمان کوتاهتری صورت گیرد. همچنین استفاده از ساندویچ پانل باعث می شود هزینه ساخت و ساز به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند و این امر از نظر اقتصادی برای شما به صرفه خواهد بود.

راه حلی اختصاصی برای نیازهای خاص

به طور کلی ساندویچ پانل در سه نوع قابلیت تولید دارند. هر کدام از ساندویچ پانل با استفاده از متریال مخصوص و برای برطرف کردن نیازهایی خاص مورد استفاده قرار می گیرند. برای هسته ساندویچ پانل از مصالح متفاوتی مانند پلی یورتان، پشم معدنی و EPS استفاده می شود.

ساندویچ پانل هایی که با استفاده از هسته پلی یورتان ساخته می شوند یکی از بهترین نوع ساندویچ پانل هستند و با خاصیت عایق حرارتی که دارند از سایر مصالح متمایز شده اند. استفاده از ساندویچ پانل پلی یورتان باعث صرفه جویی در هزینه های گرمایش می شود. یکی دیگر از مزایای این نوع ساندویچ پانل صرفه جویی در فضای داخلی ساختمان ها است.

ساندویچ پانل هایی که با استفاده از پشم معدنی ساخته می شوند دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر آتش هستند و عایق صوتی بسیار مناسبی هستند و تا میزان قابل توجهی از ورود و نفوذ صدا به داخل سازه جلوگیری می کنند.یکی از ویژگیهای که این نوع پانل را منحصر به فردترین نوع پانل ها تبدیل کرده است عایق صوتی آنهاست که می تواند تا 33 دسی بل از ورود صدا به داخل سازه جلوگیری نماید.

نوعی از ساندویچ پانل هم وجود دارد که برای ساخت آن از EPS یا پلی استایرن استفاده شده است.اگر بخواهیم هر سه نوع این پانل ها را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان گفت عایق EPS بین پشم سنگ و پلی یورتان قرار دارد و مقاومت چندانی در برابر آتش ندارند.

زیبایی چشمگیر

بدیهی است که زیبایی ظاهری محل کار ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به نوعی میزان اعتماد به نام تجاری را تعیین می کند. ساندویچ پانل ها مصالحی هستند که در انواع طرح ها، پوشش ها و رنگ های مختلف قابل تولید هستند و علاوه بر قیمت مقرون به صرفه ای که دارند زیبایی ظاهر سازه ما را به میزان زیادی افزایش می دهند.

همچنین برای ساخت ساندویچ پانل از مصالحی استفاده می شود که به راحتی می توان آنها را تمیز کرد و مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه دارند. در نتیجه برای مدت طولانی تری میتوانید از این سازه های پیش ساخته استفاده نمایید.

همه مواد از یک تولید کننده

مکان هایی که تولید کننده مصالحی مانند ساندویچ پانل هستند طیف گسترده ای از لوازم جانبی ساندویچ پانل ها مانند انواع فلاشینگ و انواع اتصال دهنده برای نصب را تولید مینماید. در نتیجه شما می توانید همه مواد را به راحتی از یک تولید کننده  خریداری نمایید. در نتیجه یک ساختار کاملا جذاب و محافظت شده دارید که می تواند در برابر شرایط خارجی از خود محافظت نماید.

آزادی طرح

موادی مانند ساندویچ پانل را می توان به صورت آزادانه و بدون هیچ گونه محدودیتی چیدمان نمود و این امر در مقایسه با دیگر سازه ها محبوبیت این نوع سازه های پیش ساخته را دو چندان کرده است.

کاربرد چند منظوره

ساندویچ پانل ها سازه های پیش ساخته ای در دو نوع ساندویچ پانل سقفی و دیواری هستند که برای پوشش دهی سقف و دیوارهای مکان های مختلف نظیر انبارها و مراکز لجستیکی، امکانات تولید، کارگاههای آموزشی، سردخانه ها و فریزرها، نمایشگاههای ماشین، مغازه ها و امکانات ورزشی و تفریحی قابل مصرف هستند و به نوعی می توان ساندویچ پانل ها عنوان مصالحی با کاربرد چند منظوره معرفی نمود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل علاقمندان می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان فروش ما اطلاعات لازم را در این زمینه را دریافت نمایید.

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن