mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویج پانل بتنی

ساندویج پانل بتنی

در این مطلب قصد داریم به معرفی ساندویج پانل بتنی بپردازیم.

به دلیل اینکه بتن در مقایسه با سایر پانل ها از مقاومت و دوام بالاتری برخوردار است ، برای سازه های ادارای ، تجاری و یا حتی مسکونی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. همچنین با استفاده از ساندویج پانل های بتنی قادر به ساخت ساختمان های چند طبقه نیز هستیم.

ساختار پانل بتنی

به دلیل اینکه جهت ساخت پانل های بتنی از ترکیب فوم پلی استایرن با بتن استفاده شده است علاوه بر اینکه دوام سازه بالا می‌رود باعث می‌شود عایق بسیار خوبی هم برای شرایط مختلف آب و هوایی به شمار می‌رود.

پانل بتنی دیواری

پانل های بتنی باعث می‌شوند تا رطوبت به محصول مورد نظر جذب شود و به این ترتیب درهنگام برف و بارندگی ، محصول رطوبت را به خود جذب کرده و از نفوذ رطوبت در سازه جلوگبری می‌کند که این ویژگی یکی از مزایایی است که افراد زیادی را به خود جلب می‌کند.

 پانل های بتنی در برابرخوردگی و یا آسیب دیدگی از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است . این نوع از ساندویج پانل ها جهت ساخت سازه ها و برج های بزرگ کاربرد فراوانی دارند و به خاطر اینکه نوعی عایق به شمار می‌روند می‌تواند به طور چشمگیری در کاهش مصرف برق موثر باشد.

مشخصات

ساندویج پانل های بتنی مشخصات متفاوتی دارد که با توجه به مشخصات آن هزینه آن تعیین و ساخته می‌شود. به طور کلی این نوع پانل ها متشکل از دو لایه فلزی در اطراف و یک لایه فوم عایق از جنس پلی استایران می‌باشند. همچنین پانل های بتنی از ویژگی کند سوزی برخوردار هستند.

این سه لایه از ساختار این پانل در کنار همدیگر قرار گرفته اند و از طریق سیم مفتولی به یکدیگر وصل شده اند. لازم به ذکر است که این اتصال  دارای فاصله خاصی است به طوری که با توری فلزی از جنس ورق پلی استایرن در حدود یک سانتیمتر فاصله دارد.

مزایای استفاده از ساندویج پانل بتنی

• یکی از مهمترین مزایای پانل بتنی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که باعث افزایش طول عمر سازه ها می‌شود ، باعث جذب رطوبت و مانع از نفوذ آن به ساختمان می‌شود، علاوه بر آن ، عملکرد حرارتی بسیار بالایی دارد و نسبت به سایر پانل از کیفیت مطلوب تری برخوردار است.

• احتمال اینکه پانل ها در هنگام جابه جایی و حمل آسیب ببیند بسیار کم می‌باشد.

• از تنوع رنگ و طرح زیادی برخوردار می‌باشند.

• در برابر سرما ، گرما و رطوبت و برودت بهترین نوع عایق به حساب می آید.

• یکی از مزایای دیگر این نوع پانل این است که  لوله های برق گاز به راحتی از میان پانل های بتنی عبور می‌کند.

می‌توانید از این پانل های برای پوشش دهی دیوارها استفاده نمایید اما به خاطر داشته باشید این پانل به عنوان پوشش برای سقف کاربرد ندارند.

قیمت 

همنطور که در قبل به آن اشاره کردیم این پانل از لحاظ اقتصادی نسبت به پانل های دیگر ارزانتر می‌باشد. اما چناچه می‌خواهید از قیمت دقیق این پانل های آگاهی داشته باشید می‌توانید از طریق شمارهای تماس ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید و از مشاورین ما در این زمینه کمک بخواهید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن