mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

اتاق حمل بار جوجه

اتاق حمل بار جوجه

در این مقاله قصد داریم به بررسی و ارزیابی یکی از انواع اتاق های حمل بار به نام اتاق حمل بار جوجه بپردازیم.با ما همراه باشید.

این نوع از اتاق های مخصوص در ابعاد و متراژهای مختلف ساخته می شوند و از آنها به منظور جابه جایی جوجه ها به مکان های دیگر استفاده می شود. کاربران می توانند با توجه به تعداد جوجه های خود از این نوع اتاق ها در ابعاد مختلف استفاده نمایند.

متریال اصلی که برای ساخت این اتاق ها استفاده می شود، ساندویچ پانل است.با استفاده از ساندویچ پانل های سقفی و دیواری که مصالحی بسیار مقاوم هستند می توان محیطی ایزوله برای نگهداری و حمل جوجه ها ایجاد نمود و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت حمل جوجه های کوچکتر که به مراقبت بیشتری احتیاج دارند، نخواهیم داشت.

برخی از بیماریها و آلودگی ها از طریق جوجه ها به راحتی به یکدیگر منتقل می شوند. به همین دلیل بایستی هنگام ساخت این نوع اتاق های حمل بار از رعایت تمامی اصول بهداشتی، ضد عفونی کردن و یا قرنطینه ی آنها اطمینان حاصل نمایید. 

تهویه

یکی از مهمترین عواملی که در ساخت این نوع از اتاق ها از اهمیت خاصی برخوردار است، تهویه است. سیستم تهویه مناسب باعث می شود هوای داخل کابین به خوبی تصفیه شود و همچنین دمای داخل اتاق از حد معینی بالا نرود.

به دلیل اینکه برای ساخت این نوع از اتاق ها از ساندویچ پانل استفاده شده است و این مصالح عایق های بسیار خوبی در برابر برودت و رطوبت هستند نیازی نیست انرژی زیادی برای حفظ دمای داخل این اتاق ها صرف شود.

یکی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است این است که جوجه ها از زمانی که به دنیا می آیند تا چند هفته بسیار حساس هستند. در صورتی که دمای داخل اتاق تغییر کند ممکن است آسیب ببینند و این امر موجب خسارت های فراوانی از نظر اقتصادی به شما خواهد شد.

مشخصات فنی اتاق حمل جوجه

ورق هایی که برای این نوع از اتاق های حمل بار استفاده شده است از نوع گالوانیزه است و برای عایق بندی این نوع اتاق های حمل بار از فوم عایق پلی یورتان استفاده می شود. این نوع عایق یکی از با کیفیت ترین عایق های موجود در بازار است و عملکرد بسیار خوبی دارد.

شاسی که برای این نوع از اتاق ها استفاده میشود از استقامت و استحکام بسیار خوبی برخوردار است و ساخته شده از فولادهایی با استحکام بسیار بالا است. به منظور پوشش دهی دیوارهای این نوع اتاق حمل بار از مصالحی مقاوم به نام ساندویچ پانل استفاده می شود که موجب می شود سازه در برابر هر نوع آسیب دیدگی مقاومت کافی داشته باشد و به راحتی دچار زنگ زدگی و خوردگی نشود. استفاده از ساندویچ پانل موجب میشود این اتاق های حمل بار در برابر انواع مواد شوینده و ضدعفونی کننده مقاوم بوده و دچار آسیب دیدگی نشوند.

دو عدد روشنایی در داخل و خارج از این نوع اتاق ها در نظر گرفته شده است که در شب روشنایی لازم اتاق را تامین می کند. رنگی گه برای پوشش دهی این نوع از اتاق ها استفاده شده است از جنس کوره ای می باشد. این نوع از رنگ ها بسیار مقاوم بوده و برای سالیان طولانی می توان از این رنگ ها استفاده نمود. قفسه های به کار رفته در این اتاق ها از نوع متحرک بوده، از چهار تیکه تشکیل شده است و به راحتی قابل شستشو هستند.

قیمت اتاق حمل بار جوجه

به دلیل اینکه برای ساخت این نوع اتاق ها از مصالح و متریال مختلفی استفاده می شود قیمت ثابتی نمی توان برای این نوع از اتاق ها در نظر گرفت. لذا چناچه قصد دارید از قیمت دقیق این اتاق های حمل بار آگاهی پیدا نمایید بایستی نمونه مورد نظر خود را انتخاب کنید تا کارشناسان ما بتواند قیمت دقیق این اتاق های حمل بار را به شما اعلام نمایند.

در صورتی که می خواهید در مورد سازه های پیش ساخته مانند ساندویچ پانل و انواع اتاق های حمل بار مانند اتاق حمل بار چادری و اتاق حمل جوجه اطلاعات بیشتری کسب نمایید. می توانید از طریق راه های ارتباطی مختلف با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها در مورد مشخصات فنی این نوع اتاق ها اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن