mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

کلین روم یا اتاق تمیز

ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل دوروصاف در اتاق تمیز Clean Room مورد استفاده قرار میگیرد ، این پنل ها به دلیل داشتن سطحی کاملا صاف به ساندویچ پانل های دوروصاف شهرت دارند . اتاق تمیز در داروسازی های و لابراتوارها مورد استفاده قرار میگیرد و باید شرایطی کاملا ایزوله داشته باشند همانند بادکنکی که نه هوا وارد آن می شود و نه داخل آن. 

برای طراحی اتاق تمیز، از طراحی های خاصی استفاده می کنند، مانند آنکه رنگ ویژه ای برای کف، دیوارها و پنجره ها استفاده می شود و یا جریان هوا  باید بیشتر از حد معمول باشد. با این حال ساخت، به تنهایی کافی نیست و باید از آن به درستی نگاهداری شود مثلا فیلترهای هوای موجود به موقع تعویض شود و یا استفاده کنندگان، آموزش های لازم را در این باره ببینند.

دمای مناسب و رطوبت مناسب برای استفاده کنندگان از یک اتاق تمیز به مانند دیگر انسانها با اهمیت است. با این حال سیستم تهویه مطبوع آن ( اگزاست فن ) و محیطهایی چون بیمارستانها و یا اتاق های سرور  اهمیت دوچندانی دارد. در اینگونه محیط ها به جز انسانها، ابزار و فرآیندها نیز به رطوبت و جریان هوا حساس هستند. به عنوان مثال اتاق تمیز معمولا با فشار مثبت طراحی می شود و تعویض هوای آن در  کلاس ۱۰ گاه بیش از ۶۰۰ بار در ساعت  می رسد.

علاوه بر اینکه لازم است سیستم تهویه مطبوع به گونه ای طراحی شود تا علاوه بر جریان یافتن هوای تازه از بیرون، آلودگی ها از آن حذف شود. برای این منظور معمولا به جز استفاده از وسایل سرمایش و گرمایشی چون چیلرهای تراکمی و یا بویلرها، از هواساز هایژنیک که علاوه بر رطوبت و دمای مورد نیاز به هوا، آن را از فیلترهای مختلف رد می کنند استفاده می شود.

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن