mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای

ساندویچ پانل سردخانه ای یا Could Room Sandwich Panel به ساندویچ پانلی گفته می شود که از لحاظ عایق بودن برودتی نسبت به سایر پانل ها عایق بوده و ضخامت آن نیز بیشتر است . ساندویچ پانل با قطر بالای 8 سانتی متر بعنوان ساندویچ پانل سردخانه ای شناخته می شود .

این ساندویچ پانل ها از لحاظ اجرایی بسیار متفاوت است ، زیرا در این نوع اجرا نیازی به زیرسازی و پیچ کردن ساندویچ پانل ها نیست و تمامی منافظ و درزها باید سیلیکون کاری شود و در برخی نقاط نیز فوم پلی یورتان تزریق گردد . این امر باعث می شود که سرما از داخل به بیرون و برعکس انجام نپذیرد .

ساندویچ پانل سردخانه ای از لحاظ مقاومت دارای مقاومت بیشتری نسبت به سایر ساندویچ پانل ها میباشد و با توجه به اینکه این نوع پانل دارای ضخامت بیشتری میباشد ( لازم به توضیح است که ضخامت یاد شده مقدار ضخامت فوم عایق آن است ) . ساندویچ پانل های سردخانه ای با فوم های پلی یورتان ویا همان پلی اورتان و یا XPS تولید می شود .

متعلقات ساندویچ پانل سردخانه ای شامل فلاشینگ ، امگا ، پرچ و یا درب سردخانه ای میباشد ، این درب در انواع مختلفی تولید می گردد که از جمله درب سردخانه ای المنت دار میباشد و بصورت ریلی ، لولایی و یا بازشو تولید میگردد .

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن