mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

تفاوت ساندویچ پانل با کیفیت از بی کیفیت

تفاوت ساندویچ پانل با کیفیت از بی کیفیت

ساندویچ پانل با کیفیت

ساندویچ پانلی که از کیفیت بالایی برخوردار است دارای ویژگی های متعددی است که به راحتی می‌توانیم از طریق این خصوصیات به شناخت نسبی از ساندویچ پانل مرغوب دست پیدا کنیم. در ابتدا برای اینکه ساندویچ پانل های با کیفیت را تشخیص دهیم بایستی به ساختار سه لایه  ای آن توجه داشته باشیم. معمولا ورق هایی که در ساندویچ پانل ها به کار می‌روند از جنس های آلوزینک ، آلومینیوم و یا گالوانیزه هستند. برای فوم عایق ان هم عمدتا از فوم هایی مانند پلی یورتان ، پلی استایرن ، اکس پی اس ، پشم سنگ و یا پشم شیشه می‌باشد. اینکه چه موادی برای تولید ساندویچ پانل استفاده شده است در کنار خط تولید در کیفیت نهایی آن تاثیر بسزایی دارد.

ساندویچ پانل مرغوب پانل هایی هستند که در مقابل عوامل متعددی نظیر رطوبت ، سرما ، گرما ، تابش نور مستقیم و یا زلزله از مقاومت بالایی برخوردار است همچنین پانل های با کیفیت زمانی که در معرض مواد اسیدی قرار گیرند خاصیت های خود را از دست نمی‌دهند .علاوه بر آن ، پانل های با کیفیت در برابر فشارهای مکانیکی و فیزیکی بسیار مقاوم هستند. از مزیت های دیگر پانل های با کیفیت می‌توان به کم وزن بودن آن ، مقاومت بالا در برابر آتش سوزی ، قابلیت نصب و جابه جایی آسان و استحکام و طول عمر بالا اشاره نمود.

اما در صورتی که پانل های بی کیفیت را انتخاب کنیم در مدت زمان کوتاهی در مقابل سرما ، گرما و رطوبت آسیب خواهند دید و دچار پوسیدگی و یا خوردگی می‌شوند همچنین اگر جنس فوم این پانل ها مرغوب نباشد خاصیت عایق بودن خود را از دست می‌دهد. لذا قبل از اینکه نسبت به خرید ساندویچ پانل اقدام نماییم باید به ساختار ساندویچ پانل و اینکه چه موادی برای تولید این پانل ها استفاده شده است توجه کافی داشته باشیم.

از چه روشهایی می‌توانیم ساندویچ پانل مرغوب را از نامرغوب تشخیص دهیم؟ 

برای اینکه بتوانید پانل های مرغوب را از پانل های نا مرغوب تشخیص دهید روش های زیادی وجود دارد که به شما در تشخیص پانل با کیفیت کمک خواهد کرد .در این مقاله قصد داریم در مورد این روش ها اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

• اهمیت دادن به شرکت های تولید کننده ساندویچ پانل

با توجه به اینکه شرکت های تولید کننده معتبر به هیچ عنوان کیفیت محصولات خود را نادیده نمی‌گیرند و همیشه در تلاش هستند تا از طریق به وجود آوردن محیطی رقابتی محصولات خود را افزایش دهند. لذا توجه به برند محصول خریداری شده یکی از مواردی است که نشان می‌دهد ساندویچ پانل از کیفیت خوبی برخوردار است. لازم به ذرک است چناچه برای خرید پانل فقط به قیمت توجه نمایید به طور قطع پشیمان خواهید شد چراکه بعد از مدتی مشاهده خواهید کرد که پانل ها دچار پوسیدگی و خوردگی شده اند و این امر می‌تواند به طرز چشمگیری از زیبایی  و طول عمر سازه ی شما بکاهد.

• ورق به کار برده شده در این پانل ها

از طریق ورقی که در این پانل ها استفاده شده است به راحتی می‌توانیم به کیفیت پانل ها پی ببریم چرا که ورق ها به عنوان لایه بیرونی سازه ها محسوب می‌شوند و سهم عمده ای در محفاظت از پانل ها دارند و چناچه از کیفیت خوبی برخوردار باشند موجب افزایش طول عمر سازه ، افزایش مقاومت پانل ها در مقابل پوسیدگی  و همینطور باعث حفاظت از هسته ی پانل ها می‌شود. به طور کلی ورق های ساندویچ پانل ها از جنس ورق آلوزینک ، آلومینیوم و یا گالوانیزه می‌باشد که هر کدام بسته به شرایط آب و هوایی متفاوت استفاده می‌شود و کارایی مخصوص به خود را دارند. 

• فومی که در این پانل ها استفاده شده است 

فوم یکی از مواد اصلی ساندویچ پانل است که پانل ها را در برابر حرارت ، رطوبت و صوت ، آتش سوزی و اتلاف انرژی عایق می‌کند .معمولا فومی که در پانل ها استفاده می‌شود اگر از کیفیت خوبی برخوردا نباشد پانل ها از عمر و دوام خوبی برخوردار نخواهد شد عمدتا برای تولید ساندویچ پانل از فوم هایی مانند فوم پلی استایرن ، فوم پلی یورتان و پشم سنگ استفاده می‌شود. در صورتی که برای تولید ساندویچ پانل از فوم عایق پلی یورتان استفاده شود به خاطر اینکه این فوم قویترین عایق در مقابل سرما ، گرما و همینطور صدا محسوب می‌شود باعث عمر و استحکام بالای ساندویچ پانل می‌شود.

نتیجه گیری:

در آخر می‌توان گفت خریداران زمانی که می‌خواهند نسبت به خرید ساندویچ پانل اقدام نمایند بایستی در گام اول یک کارخانه معتبر که از مواد با کیفیت برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند را شناسایی نمایند . در نتیجه می‌توانند محصولی با کیفیت که تمام استانداردهای یک ساندویچ پانل مرغوب در آن رعایت شده است را تهیه نمایند. بنابراین خط تولید ساندویچ پانل و روشی که با استفاده از آن پانل ها تولید می‌شوند در کیفیت نهایی ساندویچ پانل ها تاثیر بسزایی دارند.

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن