mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

کانکس تاشو

کانکس تاشو

هدف از نوشتن این مطلب بررسی و معرفی یکی از کارآمدترین نوع کانکس ها به نام کانکس تاشو است. با ما همراه باشید.

کانکس ها یکی از پرکاربرد ترین نوع سازه های پیش ساخته هستند که به دلیل داشتن مزایایی فراوان اعم از قیمت مناسب، استحکام و مقاومت بالا از آنها در بسیاری از مشاغل و کسب و کارها استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم یکی از انواع کانکس ها به نام کانکس تاشو را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. بدیهی است تا به امروز اشیای زیادی را با قابلیت تاشدن مشاهده کرده ایم اما شاید قدری عجیب باشد اگر بگوییم که کانکس هایی با قابلیت تاشدن نیز در بازار وجود دارد که به راحتی نصب و مونتاژ می شوند.

کانکس تاشو نوعی کانکس سیار است که با قابلیت باز و بسته شدن طراحی شده است و عمدتا در مواقعی استفاده می شود که زمان بسیار کم است و در سریعترین زمان ممکن قصد داریم کانکس را نصب و بهره برداری نماییم. از ویژگی اصلی کانکس تاشو یا تاشونده سرعت بالای مونتاژ و دمونتاژ آنهاست.این نوع کانکس ها به صورت پک شده به محل مورد نظر ارسال می شوند و هر یک از این سازه ها طی نیم ساعت به کمک دو نفر نصب می شود. یکی از ویژگیهای این نوع کانکس این است که در صورتی که بعد از مدت طولانی بخواهید این سازه ها را به مکان های دیگری منتقل نماید به راحتی می توانید آنها را دمونتاژ کرده و به جایی دیگر انتقال دهید.

یکی از مزیت هایی که این نوع سازه ها دارد مربوط به حمل و نقل است. کانکس هایی که با  قابلیت تا شدن طراحی می شوند فضای کمتری را اشغال می کنند. در نتیجه تعداد کانکس های بیشتری را می توانید به مکان های دیگر حمل نمایید و این ویژگی است که سایر کانکس ها از آن بی بهره هستند.این نوع از کانکس ها با استفاده از پیچ و مهره به یکدیگر اتصال پیدا می کنند و به دلیل مقاومت و استحکام بالایی که دارند می توان آنها را به صورت چند طبقه بنا کرد. دیواره های این سازه از طریق پیچ و مهره به یکدیگر متصل می شوند. در قسمت میانی دیوارها لولاهایی تعبیه شده است به این ترتیب می توانید کانکس را به راحتی جمع نمایید.

مشخصات فنی کانکس تاشو

برای پوشش دهی دیوارهای کانکس تاشو از ساندویچ پانل پلی یورتان به ضخامت 40 میلیمتر استفاده شده است. این نوع از ساندویچ پانل ها از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند در نتیجه مقاومت کانکس های تاشو به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند.درب و پنجره کانکس تاشو از نوع UPVC یا آلومینیوم همراه با شیشه دو جداره است.UPVC بهترین متریالی است که می توان برای پوشش دهی درب و پنجره ها استفاده نمود. همچنین کف پوش هایی که برای کف این نوع کانکس ها استفاده می شود از نوع ورق 18 میلیمتر و از نوع MDF است که این سازه ها را در برابر ضربه و هر نوع آسیب دیدگی محافظت می نماید.

ویژگیهای منحصر به فرد کانکس تاشو

یکی از اصلی ترین ویژگیهای کانکس تاشو این است که به راحتی می توان آن را به مکان های دیگر جابه جا نمود و از نظر حمل و نقل هیچ گونه محدودیتی برای این نوع سازه ها وجود ندارد.

کانکس های تاشو به دلیل خاصیت تاشدن فضای کمتری را اشغال می کنند و به این ترتیب شما می توانید بیشتر از ده عدد کانکس تاشو را با یک تریلر حمل کنید. این در حالی است که با یک عدد تریلر فقط می توانید دو کانکس ثابت را حمل نمایید چراکه کانکس های ثابت مانند کانکس های تاشو قابلیت جمع شدن ندارند و به فضای بیشتری نیاز دارند.

از دیگر ویژگیهای این نوع کانکس که می توان به آن اشاره نمود این است که می توان آنها را با یک زیرسازی اولیه نصب و اجرا نمود.

یکی دیگر از خصوصیات این محصول این است که در فضایی در حدود 500 متر و بدون سقف می توان آنها را نگهداری نمود.

با توجه به این موضوع که این نوع کانکس ها با قابلیت تاشدن طراحی شده اند می توان آنها را با استفاده از کانتینر به مکان های دیگر جابه جا نمود.همچنین امکان صادارات این نوع کانکس ها وجود دارد.

این نوع کانکس ها با این قابلیت طراحی شده اند که می توان قسمت های مختلفی مانند روکش دیوار خارجی به آن اضافه نمود.اضافه نمودن این قسمت ها به زیبایی این نوع کانکس ها از نظر ظاهری می افزاید.

همچنین می توان چندین عدد کانکس تاشو را به یکدیگر چسباند و میتوان این نوع سازه ها را به عنوان دفتر فنی، مسکونی و نگهبانی مورد استفاده قرار داد. 

این نوع سازه ها از تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ برخوردار هستند و کاربر براساس دلخواه و سلیقه خود می تواند هر رنگ و طرح مورد نظر خود را سفارش دهد.

به دلیل اینکه این نوع سازه ها با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریال ساخته شده اند مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، حرارت و ضربه دارد.

کاربرد کانکس تاشو

به عنوان تجهیز کارگاه و پروژه های عمرانی، اکتشافات و معادن می توان از این نوع کانکس ها استفاده نمود.

در مناطق حادثه دیده در مواردی مانند بلایای طبیعی و جنگ کانکس های تاشو بسیار کاربردی هستند.

در ایام خاص مانند پایگاه های موقتی اعم از اورژانس های بین راهی، ستاد اسکان نوروزی می توان از این سازه های پیش ساخته استفاده نمود.

همچنین امکان نصب این سازه ها بر روی خودرو و ایجاد فضای سیار در موارد خاص از جمله کاربردهای نظامی نیز وجود دارد.

قیمت کانکس تاشو

کانکس هایی که به صورت تاشو تولید می شوند هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور قابلیت تولید دارند. اما با توجه به اینکه متریال و مصالح متفاوتی برای تولید این سازه های پیش ساخته استفاده می شود طبیعی است که نمیتوان قیمت ثابتی برای این نوع سازه های پیش ساخته تعیین نمود. در صورتی که می خواهید از قیمت دقیق کانکس تاشو آگاهی بیشتری کسب نمایید میتوانید از طریق شماره تماسهای مربوط در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. مشاوران با تجربه ما در سریعترین زمان ممکن قیمت محصول درخواستی شما را با توجه به متریال و مصالحی که درخوست دارید، محاسبه می نمایند و در اختیار شما عزیزان قرار می دهند

در صورتی که تمایل دارید در مورد کانکس تاشو و سایر کانکس ها اعم از کانکس دو طبقه، کانکس lsf و کمپ پیش ساخته پانلی اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید از طریق شماره تماسهای مربوطه با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان فروش ما در این زمینه راهنمایی بخواهید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن