mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

معرفی ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ یکی دیگر از انواع پانل های دیواری است که برای گچ کاری و سقف های عایق بندی شده استفاده می شوند و به دلیل ساختاری که دارند به میزان چشمگیری در هزینه و زمان صرفه جویی می نماید.در واقع مواد و متریالی که برای ساخت این نوع پانل ها به کار می روند با سایر پانل ها یکسان می باشد و همانند سایر پانل ها از دو لایه ورق به همراه فوم عایق ساخته شده اند.تنها تفاوتی که در ساختار آنها وجود دارد تفاوت در نما و ظاهر این پانل ها است که از نظر ظاهری اندکی با دیگر پانل ها متفاوت است.

امروزه بسیاری از افراد برای پوشش دهی سازه های خود تمایل دارند از گچ استفاده کنند. گچ گاری ساختمان ها به روش های متفاوتی صورت می گیرد اما استفاده از این روش ها برای گچ گاری ساختمان ها از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نیستند و در عین حال زمان زیادی برای اجرای آنها لازم است.یکی از مصالح پیش ساخته ای که می تواند هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی نماید، ساندویچ پانل دیواری گچ برگ است. استفاده از این نوع پانل ها در مقایسه با گچ گاری دیوارها و سقف های ساختمان  از نظر اقتصادی به صرفه تر است.زمانی که ساندویچ پانل ها به صورت یک رو گچ برک باشند برای طرف دیگر پانل ها می توان از ورق های فلزی به نام فایبرگلاس استفاده نمود.

مزایای ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساندویچ پانل دیواری گچ برگ علاوه بر زیبایی که به نما و ظاهر سازه شما می بخشند مزایای دیگری نیز دارند که به برخی از آنها در اینجا اشاره خواهیم نمود.

گچ برگ ها متریالی هستند که با نام درای وال (dry wall) نیز معروف هستند اما نمی توان از آنها به عنوان دیوار استفاده نمود چراکه به تنهایی قابلیت ایستایی به عنوان دیوار را ندارند و بایستی با کمک مصالحی دیگر محکم در جای خود قرار گیرند.اما ساندویچ پانل پلی یورتان که با استفاده از رویه گچ برگ پوشانده شده اند بدون اینکه به زیرسازی احتیاج داشته باشند استقامت و استحکام کافی دارند و به راحتی قابلیت نصب بر روی سازه را دارند.

در صورتی که دیوارها با استفاده از ساندویچ پانل دیواری گچ برگ پوشانده شوند نیازی نیست برای خشک شدن گچ پس از گچ کاری زمان زیادی منتظر بمانید و در کوتاهترین زمان ممکن خشک خواهند شد. در صورت تمام شدن فرایند نصب می توانید نسبت به رنگ کردن آنها اقدام نمایید. همچنین می توانید به منظور زیبایی بخشیدن به ظاهر سازه از کاغذ دیواری هم استفاده نمایید.

با توجه به این موضوع که اسکلت و ساختار این نوع دیوارها از جنس ساندویچ پانل است مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، فشارهای فیزیکی دارند و استفاده از این نوع ساندویچ پانل ها برای آن دسته از افرادی که کیفیت برای آنها اهمیت زیادی دارد گزینه مناسبی است.

ابعاد ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

عرض مفید این نوع پانل ها 1 متر بوده و ضخامت آنها بین 3 الی 25 سانتی متر است. اما طول این نوع از ساندویچ پانل ها براساس درخواست مشتری قابل تغییر است و برش داده می شوند.فقط کافی است مشتریان برطبق کاربری و ابعاد سازه خود طول این نوع از پانل ها را تعیین نموده و از آنها درخواست نمایند تا پانل های خود را براساس طول مورد نظر برش دهند.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

ساخت خانه های پیش ساخته 

ساخت هتل ها، ویلاهای لوکس و خوابگاهها 

استفاده در انبار کارخانه ها و کارگاه ها

قیمت ساندویچ پانل دیواری گچ برگ

در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد مشخصات و قیمت ساندویچ پانل دیواری گچ برگ وانواع دیگر ساندویچ پانل مانند ساندویچ پانل آلوزینک، ساندویچ پانل لانه زبنوری، ساندویچ پانل کامپوزیت علاقمندان می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت موجود می باشد با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها در مورد قیمت این نوع از ساندویچ پانل ها راهنمایی های مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن