mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

دیوار پیش ساخته

ساختمان با اجزای ساخته شده یک روند رو به رشد برای سازندگان تجاری و مسکونی است. هنگامی که هر متخصص ساخت و ساز به دنبال راه‌هایی برای غلبه بر کمبود نیروی کار ماهر و در عین حال به حداقل رساندن زمان چرخه ساخت است، قطعات پیش ساخته می‌توانند طیف وسیعی از مزایا را ارائه دهند. دیوار پیش ساخته از جمله اجزای ساختمانی هستند که می‌توانند به شرکت ساختمانی شما در ساخت سودآورتر کمک کنند. 

مزایای دیوار پیش ساخته

دیوار پیش ساخته دارای مزایای زیادی از جمله: زمان ساخت و ساز سریع‌تر و کیفیت بالاتر هستند چرا که این محصولات در محیط‌های کارخانه با شرایط کنترل شده تولید می‌شوند. با این حال، طراحی دقیق باید در مراحل اولیه ارائه شود، زیرا هرگونه عدم دقت یا تغییرات دیرهنگام می‌تواند تاثیر قابل توجهی بر هزینه تولید داشته باشد.

انواع دیوار پیش ساخته

بتنی: این محصولات شامل یک بتن عایق مقاوم با ورقه بیرونی آجری هستند و می‌توانند، با پنجره‌ها و درهای خارجی تولید شوند. عمر مفید دیوارهای بتنی پیش ساخته در حدود 60 سال تخمین زده شده است.

گچی: دیوارهای گچی در کارخانه مبدا با ترکیبی از مخلوط آب و گچ (گچ استفاده شده در این ترکیب دارای ذرات ریزتری نسبت به گچ ساختمانی دارد) تولید می‌شود. این دیوارهای پیش ساخته به صورت بلوک‌هایی با سطح صاف و موازی با یکدیگر هستند.

 

چوبی: انواع مختلفی از سیستم قاب چوبی وجود دارد، از سیستم‌های باز چوبی گرفته تا پانل‌های بسته که از قبل با عایق، سیم کشی، لوله کشی و غیره نصب شده‌اند. دیوارهای قاب چوبی اصلی شامل گل میخ‌هایی هستند که با صفحات تخته سه لا یا تخته رشته‌ای جهت دار، در جای خود ثابت شده‌اند. 

ساندویچ پانل دیواری: پانل‌های ساندویچی دیواری شکلی شبیه به یک ساندویچ دارند و از سه لایه تشکیل شده‌اند. دولایه ورق فولادی بیرونی و یک لایه عایق درونی که در بین ورق‌های فلزی قرار می‌گیرند. ساندویچ پانل‌های دیواری تحت شرایط کنترل شده در کارخانه خارج از محل اجرای سازه تولید می‌شوند و می‌توانند به سرعت در محل مورد نظر نصب شوند. 

با توجه به اینکه امروزه ساندویچ پانل‌های دیواری جزو پرفروش‎ترین مصالح پیشرفته امروزی و همچنین دیوارهای پیش ساخته به شمار می‌روند، در ادامه به بررسی مزایای آن‌ها می‌پردازیم.

مزایا ساندویچ پانل دیواری

بهبود کیفیت ساخت

پانل‌های دیواری پیش ساخته توسط متخصصان ماهر در یک منطقه با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه ساخت سازه در انواع مختلفی از فوم‌ها و ورق‌ها تولید می‌شوند. همچنین این محصولات پیش ساخته دیواری توسط یک تیم طراحی در طرح‌ها و رنگ بندی‌های متنوع با توجه به درخواست مشتریان در شرکت میهن پانل تولید می‌شوند، به دلیل قابلیت دمونتاژ ساندویچ پانل دیواری در صورت وجود هرگونه مشکل و یا آسیب در ساختمان، به راحتی توسط تیم میهن پانل برطرف می‌شود. هر پانل دیواری پیش ساخته می‌تواند دقیقاً مطابق با ابعاد خاص پروژه شما تولید و مونتاژ می‌شود. 

سرعت بالای نصب 

نصب ساندویچ پانل‌های دیواری پیش ساخته سریع و کارآمد است. شما منتظر کسی نیستید که هر قسمت از هر پانل دیوار را اندازه‌گیری، برش و مونتاژ کند. تمام اجزای دیوار پیش ساخته مستقیماً به محل اجرای سازه شما تحویل داده می‌شود و توسط نصابان ماهر میهن پانل در طی چند ساعت نصب می‌شود. این نه تنها به کوتاه کردن زمان چرخه شما کمک زیادی می‌کند، بلکه خطر سرقت مواد خام در محل نصب را کاهش می‌دهد. 

نصب ایمن

قاب بندی خانه به روش سنتی می‌تواند خطرناک باشد، به خصوص زمانی که کار را در بالای عرشه طبقه اول با فضای کمی برای جابجایی ایمن شروع می‌کنید. ساخت دیوارهای طبقه دوم و سایر طبقات، خطرات ایمنی را به همراه دارد که خدمه شما قادر به پرداخت آن نیستند. در صورتی که پانل‌های دیواری پیش ساخته به راحتی مونتاژ شده و با کمک جرثقیل آماده نصب در جای خود هستند.  

مقرون به صرفه

از آنجا که ساندویچ پانل‌های دیواری پیش ساخته سریع‌تر نصب می‌شوند، به نیروی کار کمتری برای نصب ساختمان نیاز دارند، آن‌ها یک راه حل ساختمانی سودآور هستند. شما دقیقاً همان چیزی را سفارش می‌دهید که نیاز دارید، که هدر رفتن زمان و نیاز به انتظار برای دریافت اعتبار را به حداقل می‌رساند. وقتی فقط آنچه را که نیاز دارید سفارش می‌دهید، به طور کلی زباله کمتری وجود خواهد داشت، به این معنی که به زباله دان‌های کمتری نیاز خواهید داشت و مواد کمتری برای بازگرداندن خواهید داشت. علاوه بر این، پانل‌های دیواری پیش ساخته در یک محیط کنترل شده ساخته می‌شوند که فقط بر روی آن اجزا تمرکز دارد. هر مرحله از فرآیند ساخت و ساز با مهندسی ارزش انجام می‌شود تا محصولی با بالاترین کیفیت را با سرمایه گذاری مقرون به صرفه به شما ارائه دهد.

سخن پایانی

اگر به دنبال ساخت سازه‌ای کارآمدتر هستید، ساندویچ پانل‌های دیواری پیش ساخته یک راه حل عالی هستند. این محصولات مستقیماً به محل کار شما تحویل داده می‌شوند و به شما این امکان را می‌دهند تا سریع‌تر سازه مورد نظرتان آماده شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد پانل‌های دیواری پیش ساخته می‌توانید با کارشناسان میهن پانل با شماره‌های قرار داده شده درون سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن