mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

پوشش سقف و دیوار سوله ساندویچ پنل

پوشش سقف و دیوار سوله

جهت پوشش سقف و دیوار سوله و ساختمان از ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری استفاده می شود . این متریال از لحاظ عایق بودن بسیار مناسب و دارای سهولت در اجرا و قیمت ارزان نسبت به مصالح بنایی است . ساندویچ پانل از دو لایه ورق فلزی تشکیل شده که بین آن فوم عایق از جنس پلی اورتان ، Eps و XPS و یا پشم سنگ استفاده می گردد .

ساندویچ پانل دارای چندین مقطع است که ساندویچ پنل دیواری جهت پوشش دیوار ، ساندویچ پنل سقفی جهت پوشش سقف و ساندویچ پنل با ضخاامت بالا برای احداث سردخانه میباشد که البته نوع دیگری از ساندویچ پنل که برای احداقث نما تولید می گردد پنل پیچ مخفی میباشد . علاوه بر پوشش سازه بعنوان یک عایق حرارتی و رطوبتی نیز مورد استفاده قرار میگیرد .

پوشش های از این دست ، استحکام خوبی در برابر زلزله و دیگر حوادث خارجی دارند به علاوه عایق بهتری برای صدا ، رطوبت و حرارت به داخل سوله هستند. در ضمن اجرای این نوع پوشش سقف برای سوله سریع تر از انواع دیگر انجام می شود و این سرعت موجب کمتر شدن زمان اجرا و در نتیجه هزینه می شود. از ساندویچ پانل در پوشش سقف سوله های ورزشی ، سوله های صنعتی ، آشیانه ی هواپیما ها و ده ها نوع سوله ی دیگر استفاده می شود .

انواع سقف های ویلایی و سوله  اجرای انواع سقف های شیروانی طراحی و ساخت و نصب وپوشش انواع :

سوله و سالنها وسقفهای ویلایی و …

اجرای آلاچیق ، ویلا

اجرای انواع آردواز

اجرای سقف خانه های ویلایی

ساخت نصب و پوشش سوله . نما و لمبه ، پیشانی ، آبرو

اجرای ساندویچ پانل سقفی و دیواری اجرای کلیه سقف های شیب دار ( آلاچیق، پارکینگ ، سایه بان ، دامداری ، کارخانجات ، سر درب منازل و حیاط ، پیشانی آپارتمان ها ، استخر ها ، مراکز عمومی و رستوران ها ، ویلایی ، مسکونی ، آپارتمان ) اجرای آندولین، آندو ویلا و دکرا اجرای پلی کربنات و فایبر گلاس میباشد .

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن