mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویج پانل پشم سنگ

ساندویج پانل پشم سنگ

ساندویج پانل پشم سنگ : در ساخت این نوع از ساندویج پانل ها الیاف پشم سنگ و یا پشم شیشه به عنوان عایق استفاده شده است که یکی از مهمترین ویژگی های این پانل ها خاصیت ضد حریق بودن آنها است.

به نوعی می‌توان گفت که ساندویج پانل های پشم سنگ از درجه ضد حریق بودن بالاتری در مقایسه با ساندویچ پانل های پلی یورتان (PIR) برخوردار هستند. ساندویج پانل هایی که از پشم سنگ ساخته شده اند دقیقا مشابه ساندویخ پانل های پلی یورتان برای رشد انواع میکروب ها و قارچ ها محیط های مناسبی نیستند. دانسیته استانداری که برای ساخت ساندویج پانل های پشم سنگ استفاده شود در حدود 100 تا 110 می‌باشد.

لازم به ذکر است که بدانید جهت استفاده از ساندویج پانلی که عایق آن از جنس پشم سنگ است شما بایستی هزینه بیشتری را پرداخت نمایید و دلیل این هزینه ی بیشتر ، مزیت ها و خاصیت های بیشتر ساندویج پانل پشم سنگ نسبت به سایر پانل ها است. برای مثال  در صنایع دفاعی و نظامی به دلیل خاصیت فشردگی و مقاومت بالا می‌توان از ساندویچ پانل پشم شیشه استفاده نمود درحالی که سایر پانل ها از چنین مزیت هایی برخوردار نیستند.

مزایای ساندویج پانل پشم سنگ

• ساندویچ پانل های پشم سنگ در مقابل حرارت ، برودت ، صدا ، باد ، زنگ زدگی ، مواد شیمایی و حشرات مقاومت بالایی دارند و این یکی از مزیت های این نوع ساندویچ پانل محسوب می‌شود که نمی‌توان آن را نادیده گرفت.

• ساندویج پانل های پشم سنگ بسیار سبک بوده و این امر باعث می‌شود وزن سازه کاهش پیدا کند و اجرای پروژه ها  درمدت زمان سریعتری انجام گیرد. همچنین ، این نوع ساندویج پانل از تنوع رنگی برخوردار است و به راحتی قابل شستشو می‌‍‌‌‌باشد.

• یکی از مزیت های مهم این ساندویج پانل ها مقاومت بالای آن در برابر زلزله می‌باشد که این امر باعث می‌شود ساختمان ها عمر طولانی تری داشته باشند . نکته ی دیگری که باید به ان توجه داشته باشید این است که ساندویج پانل های پشم شیشه را می‌توان به راحتی جابه جا و در مکانی دیگر نصب کرد.

کاربرد ساندویج پانل پشم سنگ

ساندویج پانل ها ی پشم سنگ  ازمقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. علاوه بر آن این پانل ها ضد گلوله بوده و برای ساخت انواع سازه و کانکس های  ضد گلوله ، صنایع نظامی و یا دفاعی کاربرد دارد و همچنین از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. این ساندویج پانل همچنین به عنوان پوشش عایق ساختمان ، سیستم های دیوار و نما ، سقف آکوستیک ، پوشش دیوار سوله های صنعتی، سوله ها ی ورزشی، کانکس های پیش ساخته ، ساختمان های ویلایی ،سردخانه ها و محیط های ورزشی هم کاربرد فراوانی دارد.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن