mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل طرح آجر

ساندویچ پانل طرح آجر

تعریف ساندویچ پانل

همانگونه که پیش تر در مقالات ذکر شد ساندویچ پانل ها سازه های هستند که از دو لایه ورق از جنس آلومینیوم ، گالوانیزه ، آلوزینک و فوم عایق از جنس پلی یورتان ، پشم شیشه و یا پشم سنگ تشکیل شده اند. از این نوع سازه ها می‌توان به عنوان جایگزین مصالح سنتی در صنعت ساختمان سازی استفاده نمود چراکه از مزایای مانند سبک بودن و خاصیت عایق پذیری برخوردار هستند.

ساندویچ پانل طرح آجر چیست؟

در این مقاله قصد داریم تا  در مورد ساندویچ پانل طرح آجر اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم

برخلاف باورعموم که فکر می‌کنند به منظور تولید ساندویچ پانل طرح آجراز مصالحی مانند آجر استفاده شده باید اشاره کرد جهت ساخت این نوع پانل برچسب هایی  سه بعدی با طرح آجر استفاده شده است که می‌توانید برای پوشش دهی ساز ه ی خود از این برچسب ها استفاده نمایید.

کاربرد پانل های طرح آجر چیست؟

از این نوع پانل در ابعاد و یا مکان های مختلف می‌توان استفاده کرد .استفاده از پانل های طرح آجر صرفا به ساخت و ساز محدود نمی‌شود .این نوع پانل ها برای پوشش دهی اتاق های حمل بار وهمین طور سوله ها کاربرد فراوانی دارند.لازم به ذکر است که این نوع برچسب ها را فقط می‌توان برای پانل های دیواری استفاده نمود و چناچه برای پانل های سقفی از این برچسب ها استفاده کنید زیبایی سازه ی شما به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند.

مزیت های ساندویچ پنل طرح آجر چیست؟

این پانل هیچ نوع برتریتی نسبت به سایر پانل هل ندارد و خصوصیات به کار رفته در آن مشابه پانل ها ی دیگر می‌باشد و هیچ نوع تغییری نکرده است تنها تفاوت این پانل تنها در طرح آن می‌باشد و تنها مزیتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم زیبایی بخشیدن به سازه ی ما می‌باشد.

پانل طرح آجر با چه قیمتی در بازار عرضه می‌شود؟

با توجه به نوسانات قیمتی که در حال حاضر در بازار موجود است نمی‌توان قیمت ثابتی در مورد این پانل تعیین کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان می‌توانید با شماره ها ی ذکر شده درسایت تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان با تجربه ما در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن