mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

کانکس سایلنت ژنراتور

کانکس سایلنت ژنراتور

در مقالات قبل در مورد انواع کانکس، ویژگی ها و مزایای آن توضیح دادیم. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی دیگر از کانکس ها به نام کانکس سایلنت ژنراتور اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. با ما همراه باشید.

معرفی کانکس ژنراتور

کانکس سایلنت ژنراتور یکی از انواع کانکس های پرکاربرد است که همانطور که از اسم آنها مشخص است کمترین میزان آلودگی صوتی را تولید می نماید و جهت صداگیری دیزل ها و ژنراتورهای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند.استفاده از این نوع کانکس ها علاوه بر اینکه باعث جلوگیری انتقال صدا به داخل سازه می شود بلکه می تواند از این نوع کابین در برابر بارش برف، باران یخ زدگی در فصل زمستان محافظت نماید. همچنین استفاده از این کابین ها موجب می شود از ورود گرد و غبار به داخل قطعات جلوگیری شود که این امر باعث میشود طول عمر دستگاه افزایش پیدا کند که بدیهی است به دنبال این امر شاهد بهره وری بیشتر این دستگاه خواهیم بود.

همانطور که می دانیم ژنراتورها  به ویژه نوع دیزلی آنها که توان تولید برق بالایی دارند و جهت تامین نیروی برق منابع سه فاز به کار می رود، در هنگام کار صدای زیادی تولید می نماید. در بسیاری از موارد صدای تولید شده می تواند موجب مزاحمت افرادی شود که در نزدیکی این دستگاهها سکونت دارند و بایستی برای برطرف نمودن صدای ناشی از ژنراتورها راهکاری اندیشده شود. بنابراین برای کاهش صدای ناشی از ژنراتور آنها را درون کابین های مخصوصی قرار می دهند تا میزان صدایی که توسط این ژنراتور تولید می شود تا حد چشمگیری کاهش یابد. کانکس سایلنت یکی از کانکس های پرکاربرد است که به منظور کاهش صدای ژنراتورها گزینه مناسبی هستند.

بهترین نوع کانکس برای قرار دادن ژنراتورها، کانکس هایی از نوع ساندویچ پانل است. کانکس های ساخته شده از ساندویچ پانل به دلیل اینکه برای ساخت آنها از فوم پلی یورتان استفاده می شود می تواند نقش مهمی در صدا گیری ایفا نماید و صداهای ژنراتور را به تا حد چشمگیری کاهش دهد.

ساخت کانکس سایلنت ژنراتور

قبل از ساخت این نوع کانکس سایلنت بایستی اطلاعات فنی در مورد دستگاه ژنراتور داشته باشید. با استفاده از اطلاعات فنی دستگاه ژنراتور می توانید ابعاد سازه، درب ها، محل قرار گیری اگزوز و تابلوهای برق را در نقشه ای که توسط مهندسان طراحی می شود،لحاظ نمایید. این کار مانع از بروز خظاهای احتمالی در حین عملیات تولید می شود.

کابین سایلنت از نظرکاربرد تفاوتی با کانکس ندارد و تنها تفاوت عمده آن با کانکس در سایز آن است که سایز آن با ژنراتورهای کوچک مطابقت دارد چراکه کابین سایلنت عمدتا برای ژنراتورهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد.یکی از ویژگهایی که در مورد کانکس سایلنت می توان به آن اشاره نمود این است که دسترسی به تمام بخش های کانکس از بیرون و توسط بازشوها امکان پذیر است.

از آنجایی که ژنراتورها با استفاده از سوخت بنزین و یا گازوئیل استفاده می کنند دو دریچه مخصوص برای کانکس سایلنت تعبیه شده است تا دود حاصل از سوخت گازوئیل از طریق آن دو دریچه خارج شوند. یکی از این دریچه ها برای خروج اگزوز و دریچه ی دیگر برای هواگیری و خنک شدن رادیاتور و موتور ژنراتور در این نوع کابین ها قرار داده شده است.

مشخصات فنی کانکس سایلنت ژنراتور

برای قسمت بدنه و ساختار این کانکس از ساندویچ پانل هایی به ضخامت 4 سانتی متر استفاده می شود که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر حرارت و آتش سوزی دارد در مدت زمان کوتاهی دچار پوسیدگی نمی شود و می تواند از صدای ژنراتور جلوگیری نماید. برای شاسی و اسکلت این نوع کانکس ها از تیرآهن نمره 16 استفاده می شود که مقاومت سازه را به میزان زیادی بالا می برد. فوم عایقی که برای کانکس سایلنت استفاده می شود از نوع فوم پلی یورتان است که یکی از با کیفیت ترین نوع فوم ها است که دانسیته ی آن 40 است و از مقاومت بالایی برخوردار است.همچنین نوع ورق استفاده شده برای این کابین از نوع گالوانیزه است که با 50 رنگ الکترواستاتیک پوشانده شده است.

قیمت کانکس سایلنت ژنراتور

همانطور که قبلا در مورد آن توضیح داده شد کانکس ها بسته به متریال و موادی که برای ساخت آنها استفاده می شود با قیمت متفاوتی عرضه می شوند.لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت کانکس سایلنت ژنراتور می توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان فنی ما در این زمینه اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن