mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ضد حریق و کند سوز

ساندویچ پانل ضد حریق

ساندویچ پانل ضد حریق fireproofing sandwich panel که با نام های کندسوز ، نسوز و دیرسوز شناخته می شود که با کلاس های مختلفی تولید می گردد ، این عناوین جهت استفاده و تکنولوژی ساخت فوم ساندویچ پانل میباشد که ما در اینجا کلاس های مربوط به عایق پلی اورتان ، پلی یورتان را بررسی مینماییم :

ساندویچ پانل با کلاس B2 : ساندویچ پانل ضدحریق که آتش پس از برخورد با آن منتشر نمی شود . این نوع کلاس در ایران موجود نمیباشد به دلیل اینکه فوم پلی یورتان از مواد نفتی بدست میاید و بسیار دشوار است که این موضوع برروی آن ایجاد شود . 

ساندویچ پانل با کلاس B1 : ساندویچ پانل نسوز و یا به عبارتی خود خاموش شونده است که در برابر شعله مستقیم آتش روشن و پس از آنکه شعله از آن دور شود خاموش می گردد که البته با عناوین دیر سوز نیز شناخته می شود .

ساندویچ پانل با کلاس A1 : کلاس A1 برای متریال و مصالحی استفاده می گردد که به هیچ عنوان نمی سوزد . این نوع ساندویچ پانل دارای عایقی بدون پلی یورتان است ( پشم سنگ ویا ... ) که باید حرارت به حدی باشد که متریال مورد نظر را ذوب نماید .

ساندویچ پانل با کلاس PIR : مابین کلاس B1 , B2 را کلاس PIR مینامند ، این نوع کلاس نه کاملا نسوز است و نه کاملا خود خاموش شونده ، بلکه مابین کلاس های فوق است که بهترین نتیجه را برای ساندویچ پانل دارد .

البته امروزه با توجه به قوانین جدید ساخت و ساز نیاز است که همگی متریال مصرفی ضد حریق باشد تا در زمان وقوع حادثه کمترین آسیب به ساختمان وارد گردد . مخصوصا سوله ها و مراکز صنعتی که دارای انبار محصولات میباشد چون در غیر اینصورت خسارات سنگینی وارد می گردد .

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن