mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ویژگی ساندویچ پانل

ویژگی ساندویچ پانل

امروزه با توجه به نیاز جامعه به ساختمان و مسکن وضرورت استفاده از روش ها و مصالح نوین و امروزی، به منظور افزایش سرعت ساخت،استفاده از ساندویچ پانلها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است. در برخی پروژه‌ها وزن و ضخامت سازه از ارزش بسیار بالایی برخوردار است. در این مطلب به مشخصات فنی ساندویچ پانل می‌پردازیم. ساندویچ پنل‌ها بر اساس نوع فوم و ورق‌ها در ضخامت و وزن‌های مختلف تولید می‌شوند. 

چند ویژگی اصلی ساندویچ پانل می توان به موارد روبرو اشاره کرد: مقاوم در برابر زنگ زدگی و مواد شیمیایی، مقاوم در برابر حشرات، سبکی ، اجرای سریع سازه ، غیرقابل اشتعال و مقاوم در برابر آتش‌سوزی، باد و رانش زمین و زلزله، ساندویچ پانل عایق رطوبت، گرما، صدا و نور

ساندویچ پانل ها به دو دسته تقسیم می شوند ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی

ابعاد ساندویچ پانل با عرض مفید 14/1 متر و عرض غیر مفید 16/1 متر( به دلیل اورلب ) و در طول 00/12 متر سهولت در طراحی فضاها را فراهم می‌کند. گستره ضخامت از ۴ تا 1۵ سانتی‌متر در این نوع ساندویچ پانل امکان ایجاد پوششی مناسب جهت آب و هواهای مختلف را فراهم می‌کند.

ابعاد ساندویچ پانل های سقفی با عرض مفید 00/1 متر و عرض غیر مفید 07/1 متر ( به دلیل اورلب) و در طول 50/12 متر تولید می گردد و گستره ضخامت ساندویچ پانل سقفی مانند ساندویچ پانل دیواری از 4 تا 15 سانتی متر است.

ساندویچ پانل دیواری و سقفی با انواع ورق ها ( آلوزینک ، آلمینیوم ، گالوانیزه و غیره ) و فوم بعنوان عایق مختلف ( پلی اورتان ، پلی استایرن ، XPS ، پشم سنگ و پشم شیشه ) تولید می شود و ساندویچ پانل ها به ضخامت ورق ها و ضخامت فوم عایق بستگی دارد.

وزن ساندویچ پانل ها یکی از مواردی است که قابل توجه بسیاری از افراد قرار گرفته شده است و میتوان گفت امروزه یکی از دلایل افزایش استفاده از ساندویچ پانل سبکی وزن ساندویچ پانل با توجه به افزایش ضخامت افزایش پیدا می کند گستره وزن از 11 کیلوگرم تا 17 کیاوگرم است.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن