mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

کانکس pvc

کانکس pvc

پی وی سی یکی از پرکاربرد ترین پلاستیک های موجود در جهان است که در صنایع مختلف کاربرد گسترده ای دارد. پی وی سی همان وینیل کلراید است و ساختار سلولی آن به صورت بسته و منسجم بوده و به همین دلیل مقاومت فیزیکی و مکانیکی بسیار بالایی دارد. برای ساخت ساندویچ پانل پی وی سی از ورق پی وسی به همراه فوم پلی استایرن استفاده می شود.

پی وی سی برای ساخت درب و پنجره کاربرد فراوانی دارد. دیوارپوش های پی وی سی یکی از پرکاربرد ترین مصالح برای طراحی و دکوراسیون داخلی است. دیوار پوش های پی وی سی در طرح ها و رنگ های متفاوتی مانند ساده، چاپی و روکش دار قابلیت تولید دارند.ورق های پی وی سی مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت، آتش سوزی دارد و در صورت بروز آتش سوزی مانع از انتشار آتش به مکان های دیگر می شود.

ورق های پی وی سی، ورق هایی هستند که علاوه بر اینکه هیچ نوع ضرری به محیط زیست وارد نمی کنند بلکه با خاصیت غیر سمی که دارند دوستدار محیط زیست بوده و تهدیدی برای آن به حساب نمی آیند. این نوع از ورق ها به سادگی دچار پوسیدگی، خوردگی ناشی از تغییرات آب و هوایی نمی شوند. همچنین ورق PVC دارای ویژگیهایی مانند پرس کاری، خمکاری و رنگ پذیری هستند و این یکی از نکات مثبتی است که در رابطه با این ورق ها می توان گفت چراکه سایر ورق ها از چنین خصوصیتی بی بهره هستند.

به منظور اجرا و ساخت تمامی کانکس ها از مصالحی مانند ساندویچ پانل استفاده می شود. برای ساخت کانکس پی وی سی هم از ساندویچ پانل استفاده می شود. ساندویچ پانل ها مصالحی هستند که در برابر عواملی مانند سرما، گرما و صوت مقاومت بسیار بالایی دارند. کانکس پی وی سی در مناطقی با شرایط آب و هوایی مرطوب و شرجی مانند شمال کشور کاربرد گسترده ای دارد چراکه می تواند کانکس را در برابر خوردگی و پوسیدگی محافظت نماید.

ورق پی وی سی مقاومت، انعطاف پذیری و طول عمر بسیار بالایی دارد و در صورتی که از ورق پی وی سی برای اجرای کانکس استفاده شود کیفیت و امنیت کانکس به طرز چشمگیری افزایش می یابد.گفتنی است تمامی امکانات و تجهیزاتی که برای کانکس پی وی سی استفاده می شود بر حسب سلیقه و درخواست مشتریان قابل تغییر است و این یکی از ویژگیهای منحصر به فرد کانکس پی وی سی است.

مشخصات فنی کانکس پی وی سی

برای شاسی کانکس PVC از تیرآهن هایی با نمره متناسب و برای اسکلت کانکس پی وی سی از پروفیل هایی با اندازه متناسب با ابعاد کانکس بهره گرفته می شود. قسمت بیرونی این کانکس ها با استفاده از ساندویچ پانل های PVC پوشانده می شود که دارای ضخامتی استاندارد هستند و به منظور پوشش دهی قسمت داخلی کانکس ها ورق پی وی سی مورد استفاده قرار می گیرد.

کف این نوع کانکس با استفاده از تخته چند لایه ضد آب و ورق پی وی سی پوشانده می شود و درب و پنجره ها هم از جنس یو پی وی سی دو جداره با کیفیتی بالا هستند که امنیت این کانکس را نسبت به سایر کانکس ها بالا می برد.

قیمت کانکس Pvc

قیمت کانکس Pvc بسته به امکاناتی و تجهیزاتی که در آن استفاده می شود متفاوت است. لذا برای اطلاع بیشتر در مورد قیمت کانکس پی وی سی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با بخش فروس ما در ارتباط باشید. کارشناسان فروش ما بر حسب امکانات و تجهیزاتی که شما قصد دارید بر روی کانکس پی وی سی نصب نمایید قیمت این نوع کانکس را استعلام و به شما عزیزان اعلام می نمایند.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن