mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

اتاق حمل بار یخچالی

اتاق حمل بار یخچالی

معرفی اتاق حمل بار یخچالی

اتاق حمل یخچالی یکی از پرکاربردترین اتاق های حمل بار هستند که به یخچال هایی کوچک مجهز شده اند و برای جابه جایی انواع مواد غذایی که قابلیت فاسد شدن آنها در دمای عادی وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع اتاق های حمل بار قابلیت نصب بر روی انواع کاربری مانند کامیونت، کشنده و... را دارند و دمای داخل آنها به راحتی قابل تنظیم است. لذا برای نگه داری هر نوع مواد غذایی می توانید دمای خاصی برای این اتاق ها تنظیم نمایید.

قبل از ورود این ماشین های مخصوص به عرصه حمل و نقل، برای نگهداری مواد غذایی از مکان هایی مخصوص با دمایی ثابت استفاده می کردند. اما یکی از معایب استفاده از این مکان ها این بود که این مکان ها فقط در دمایی ثابت قابل استفاده بودند و به همین دلیل هم فقط یک نوع ماده غذایی در این مکان ها قابل نگهداری بود.این در حالی است که اتاق های یخچالی ها با قابلیت تنظیم دماهای مختلف طراحی شده اند.

این نوع از اتاق های حمل بار بایستی دارای ویژگیهای خاصی باشند. به عنوان مثال این اتاق ها باید عایق خوبی در برابر گرما باشند تا از به هدر رفتن انرژی به میزان چشمگیری جلوگیری نماید. به این ترتیب امکان نفوذ آلودگی و هوا به داخل این اتاق ها وجود ندارد و موادی که در داخل آنها نگه داری می شوند کیفیت اصلی خود را حفظ می کنند. 

ساختار اتاق یخچالی

برای ساخت این نوع اتاق ها از مصالح پیش ساخته ای به نام ساندویچ پانل استفاده شده است.ساندویچ پانل های به کار رفته برای این نوع اتاق ها از نوع دوررو ورق پیش رنگ شده به همراه فوم پلی یورتان می باشند.فوم پلی یورتان نوعی عایق است که به منظورعایق بندی این نوع اتاق ها به کار می رود و از ورود گرمای بیرون به داخل سازه جلوگیری می نماید. همچنین برای قسمت کف از ورق آهن آجدار استفاده شده است که مجموعه ای این مصالح، اتاق های یخچالی را به کارآمد ترین سازه ها تبدیل نموده است.

داخل این اتاق ها به سیستم روشنایی تجهیز شده است که با استفاده از این سیستم این اتاق ها در شب نیز قابل استفاده هستند.درب عقب این اتاق ها دو لنگه هستند و بر روی هر دو لنگه 3 عدد لولا با ضخامت 8 میلیمتر وجود دارد. جنس این درب ها از نوع چوب چند لایه با دو لایه ورق آلوزینک است که با pvc همراه با لاستیک های مخصوص عایق بندی شده اند.

انواع اتاق یخچالی

اتاق یخچالی 6 تن

اتاق های یخچالی نصب بر نیسان

مشخصات فنی اتاق حمل بار یخچالی

ابعاد خارجی

طول:5000 میلیمتر

عرض: 220 میلیمتر

ارتفاع: 2200 میلیمتر

ابعاد داخلی

طول: 4820 میلیمتر

عرض: 2000 میلیمتر

ارتفاع : 1950 میلیمتر

ساختار شاسی: شاسی و قطعات فلزی ساخته شده از باددوام ترین فولادهای موجود در بازار اعم از ST37,ST52

مونتاژ اتاق: با استفاده از پروفیل های آلومینیوم مخصوص با اتصال پرچ و ماستیک

درب های عقب: دارای دو عدد درب مجهز به 3 عدد لولا و یک قفل، ضخامت درب در حدود80 میلیمتر از جنس ساندویچ پانل همراه با روکش ورق آلوزینک خارجی یا ورق فایبرگلاس خارجی، زهوار دور درب از نوع PVC با لاستیک مخصوص خارجی

تجهیزات سفارشی

گلگیر: 2 عدد ربع دایره

درب بغل کوچک: 80*60 سانتیمتر(فایبرگلاس)

نردبان

سپر عقب

در صورتی که تمایل دارید در  مورد اتاق حمل بار یخچالی و سایر اتاق های حمل بار اعم از اتاق حمل نوشابه، اتاق حمل جوجه اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید از طریق راه های ارتباطی که در سایت وجود دارد با ما در ارتباط بوده و از کارشناسان و متخصصان با تجربه ما در این زمینه اطلاعات لازم را کسب نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن