mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل مناسب

نکات مهم در خرید ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها سازه هایی هستند که به عنوان پوشش دیواری و سقف بهترین و مناسب ترین جایگزین برای سازه ها و متریال های سنتی هستند. امروزه به دلیل پیشرفت جهان علم و فناوری ، استفاده از سازه های آماده مانند ساندویچ پانل افزایش یافته است. ساندویچ پانل به دلیل مزایای فراوانی که در صنعت ساختمان دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.با توجه به افزایش تعداد تولید کنندگان در بازار و به وجود امدن بازار رقابتی موضوع انتخاب ساندویچ پانل مناسب بیشتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

در این مطلب به این موضوع که در انتخاب ساندویچ پانل به چه مواردی باید توجه کرد میپردازیم.

 

جهت خرید ساندویچ پانل این نکات را به یاد داشته باشید:

نوع ورق را مورد بررسی قرار دهید

ورق خوب ورقیست که در برابر پوسیدگی، خوردگی مقاوم باشد و عمر مفید بالایی داشته باشد. بهترین ورقی که در بازار موجود است و مورد تایید می باشد ورق آلوزینک کی باشد ورق آلوزینک آلیاژ آلمینیوم و روی است و ورق وارداتی است. بعد از این ورق می‌توان به گالوانیزه اشاره کرد که از فولاد آهن ساخته شده که مقاوم در برابر شکستگی و زنگ زدگی است و در درجه آخر ورق آلمینیوم است که به عنوان روکش مورد استفاده قرار می‌گیرند که قابلیت انعطاف و خم شدن را دارد.

 

نوع فوم عایق را مورد بررسی قرار دهید

فوم، موادی است که بین دو ورق قرار میگیرد  و به عنوان عایق عمل میکند. میتوان گفت بهترین نوع فوم تولید شده فوم پلی یورتان است فوم پلی اورتان عایق بسیار مناسبی جهت صدا، حرارت و دما است. از انواع دیگر فوم‌ها می توان به پلی استایرن، پشم شیشه، پشم سنگ و فوم XPS اشاره کرد.فوم ها با دانسیته های متفاوت با توجه به کاربری در گستره 20 تا 40 قابل تولید است.

 

نوع دستگاه‌های تولید کننده ساندویچ پانل

توجه کنید ساندویچ پانل ها زمانی مرغوب و با کیفیت هستند و می توان بهترین استفاده را از آن داشته باشیم که  دستگاه تولید کننده دارای استانداردهای جهانی باشد،اگر دستگاه تولید کننده نامرغوب و غیر استاندارد باشد ساندویچ پانل هایی را که تولید می کند ممکن است عایق مناسبی نباشد و یا عمر مفید کمتری داشته باشد و همچنین می تواند در نصب دچار مشکل شود.بنابراین باید به نوع دستگاه از لحاظ دارا بودن استاندارد جهانی و مرغوب بودن توجه بسیاری داشت

 

شرکت تولید کننده 

شرکت های معتبر و شناس همیشه در تلاش این هستند که جنس های مرغوب و استاندارد در اختیار مشتری قرار دهند تا بر اعتبار مجموعه خود بیافزاید و مشتری را راضی نگه دارند در نتیجه همیشه قیمت های ارزان برای خرید ملاک نمی باشد و ساندویچ پانل ها بنا به قیمتی که دارند دارای کیفیت های خوب و بد می باشند. پس اگر به دنبال جنس ارزان قیمت هستید نباید از آن انتظار مرغوبیت و  عمر مفید بالایی را داشته باشید.

ضمانت

آخرین مورد در خرید و شاید اساسی ترین نکته در هنگام ارائه محصول به مشتری ضمانت است.،لذا شرکت هایی که جلب رضایت مشتری برایشان اهمیت دارد و خود نیز شرکتی معتبر هستند و مشتری مدار می باشند و به جنس و تولید خود مطمئن می باشند و به مشتری اطمینان خاطر می دهند که مواد تولید شده ما هیچ عیب و نقصی ندارد و در صورتی که داشت در اختیار خودمان قرار دهید از این رو ضمانت محصول نیز بسیار اهمیت دارد .

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن