mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویج پانل طرح چوب

ساندویچ پانل طرح چوب

پانل های طرح چوب تنوع بالایی که در رنگ و طرح دارند تقاضای بیشتری نسبت به ساندویچ پانل های دیگر دارند. برای ساخت ساندویج پانل های طرح چوب از چوب و فایبرگلاس استفاده می‌شود که اتصال فایبرگلاس و تجارت از طریق رزین صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که از این نوع پانل ها جهت تولید پانل هایی دیواری استفاده می‌شود و اما برای ساندویج پانل های سقفی نمی‌توان از آنها استفاده کرد

مزیت های پانل طرح چوب

• پانل های طرح چوب به دلیل اینکه درآنها از فایبرگلاس استفاده سده است در برابر رطوبت و آب از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

• در هسته ی آن ازمواد فیبری  استفاده شده است و این موضوع باعث شده که به نسبت ساندویج پانل های دیگر از انعطاف پذیری و مقاومت بالاتری برخوردار باشد و همچنین به صورت عایق کاربرد گسترده ای دارد.

• اینکه پانل های طرح چوب دارای تاب خوردگی نیستند یکی از مهمترین مزایای این پانل ها محسوب می‌شود.

• در صورتی که از این پانل ها استفاده کنید می‌توانید هزینه های مربوط به ساخت و ساز را کاهش دهید.

کاربرد ساندویج پانل طرح چوب

پانل های طرح چوب در ساخت مبل و وسایل چوبی کاربرد فراوانی دارند و به دلیل مقاومت بالای این پانل ها در برابر ضربه و آب یکی از بهتربن ساختارهایی هستند که می‌توانید از آن در صنعت مبل سازی استفاده نمایید. علاوه بر آن در صنعت قایق سازی هم می‌توان از این پانل ها استفاده نمود.

قیمت ساندویج پانل طرح چوب

با توجه به نوسانات موجود دربازار نمی‌توان قیمت ثابتی برای پانل ها ی طرح چوب در نظر گرفت . به همین دلیل جهت آگاهی از قیمت واقعی این نوع از پانل ها می‌توانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و از کارشناسان ما در این زمینه مشاوره رایگان دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن