mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

4 مورد از روش های تست کیفیت ساندویچ پانل

4 مورد از روش های تست کیفیت ساندویچ پانل

کیفیت مصالحی مانند ساندویچ پانل که از آنها به منظور پوشش دهی سقف یا دیوارهای سازه ها استفاده می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. راه هایی وجود دارد که با استفاده از این راه ها می توان ساندویچ پانل مرغوب را از نامرغوب تشخیص داد. در ادامه قصد داریم روش هایی که برای تست کیفیت ساندویچ پان می توان استفاده نمود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

روش های تست کیفیت ساندویچ پانل

ورق: همانطور که می دانیم ساندویچ پانل از سه لایه ورق مانند گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم تشکیل شده است. هر کدام از این ورق ها در مناطقی مخصوص کاربرد دارند. به عنوان مثال ورق آلوزینک به دلیل ساختار ویژه ای که دارند در مناطق مرطوب استفاده می شود.چناچه از ورق آلوزینک برای تولید ساندویچ پانل استفاده شود علاوه بر اینکه از ساندویچ پانل در آب و هوای مرطوب محافظت می نماید کیفیت این مصالح پیش ساخته را نیز افزایش می دهد.البته علاوه بر این ورق، ورق گالوانیزه نیز از کیفیت خوبی برخوردار است و استفاده از این ورق عمر ساندویچ پانل را به میزان قابل توجهی بالا می برد.

فوم: یکی از روشهای دیگری که با استفاده از آن می توانید به کیفیت ساندویچ پانل ها پی ببرید، فوم استفاده در آنهاست.عمدتا در تولید ساندویچ پانل از فوم هایی مانند فوم پلی یورتان، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می شود. هر کدام از این فوم ها کاربردهای خاصی دارند و خاصیت عایق پذیری آنها به ساندویچ پانل استحکام فوق العاده ای می بخشد.از بین فوم های ذکر شده، فوم پلی یورتان یکی از بهترین و با کیفیت تریت فوم های موجود در بازار است و ساندویچ پانل هایی که با استفاده از این فوم ها تولید می شوند از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

خاصیت عایق پذیری: یکی از امتیازاتی که باعث می شود ساندویچ پانل ها از سایر مصالح پیش ساخته متمایز شوند، خاصیت عایق پذیری آنهاست. فوم پلی یورتان یکی از انواع فوم های به کار رفته در ساندویچ پانل است که خاصیت عایق پذیری بالایی دارد و در برابر سرما، گرما، باد، سیل، زلزله مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد.البته سایر فوم هایی که برای تولید ساندویچ پانل استفاده میشود دارای مقاومت خوبی هستند اما میزان عایق پذیری آنها با فوم پلی یورتان اصلا قابل مقایسه نیست.

تست سایر قطعات: به منظور اینکه به طور کامل از کیفیت ساندویچ پانل آگاهی کسب نمایید بهتر است آزمایش ها و تست های دیگری بر روی ساندویچ پانل انجام دهید. بهتر است مواردی مانند طول تست نور، تست نور جایگزین، ظرفیت پشتیبانی، تست خستگی و آزمون دسترسی را مورد آزمایش قرار دهید.همچنین بهتر است در هنگام خرید مصالحی مانند ساندویچ پانل مدارکی مانند گواهینامه و برگه استاندارد را درخواست نمایید. نام تولید کننده ساندویچ پانل یکی از مواردی است که بایستی به آن دقت کافی داشته باشید.تعیین مقاومت فشاری، استحکام کششی عرضی، خواص مکانیکی، تست سیستم چفت و بست از مجموعه عواملی هستند که در کیفیت ساندویچ پانل نقش بسیار مهمی ایفا می کند.

به طورکلی می توان گفت کیفیت تک تک قطعاتی که برای تولید ساندویچ پانل استفاده می شود در کیفیت نهایی ساندویچ پانل تاثیر گذار خواهد بود.یکی از نکاتی که بایستی به آن توجه داشته باشید این است که علی رغم اینکه تفاوت بسیاری بین ساندویچ پانل مرغوب و نامرغوب وجود دارد اما نداشتن اطلاعات کافی در مورد این مصالح پیش ساخته می تواند موجب گمراهی شما در هنگام خرید این سازه ها شود.در کل امیدواریم با استفاده از روش های ذکر شده بتوانید به خوبی ساندویچ پانل با کیفیت را از بی کیفیت تشخیص دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سازه های پیش ساخته ای چون ساندویچ پانل می توانید از طریق شماره تماس های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن