mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

نحوه تولید ساندویچ پانل

خط تولید ساندویچ پانل

sandwichpanel productline خط تولید ساندویچ پانل به دو صورت انجام میگیرد ، خط تولید continuous ( پیوسته ) و dis continuous (ناپیوسته) که هریک از لحاظ تولید با یکدیگر متفاوت میباشد . در خط تولید پیوسته مواد بصورت یکپارچه داخل ورق تزریق می گردد و در انتها به ابعاد دلخاه برش خورده و بسته بندی میگردد ولی در خط تولید ناپیوسته فوم بصورت جداگانه تولید و ورق از قبل با اندازه مورد نظر برش خورده و فوم به ورق متصل می گردد . در قسمت ذیل خط تولید پیوسته ساندویچ پانل پلی یورتان توضیح داده شده است :

خط تولید ساندویچ پانل

 

  1. دکویلر هیدرولیک
  2. دستگاه پوشش پلاستیک فیلم
  3. دستگاه فرم دهنده رول
  4. نوار نقاله
  5. دستگاه بالابر
  6. دستگاه برش
  7. سیستم تغذیه خودکار
  8. اتاق پیش گرم
  9. دستگاه پرس فوم پلی یورتان
  10. پرس دوبل
  11. اره برش
  12. خنک کننده ساندویچ پانل
  13. تعویض خط
  14. انبار خودکار
  15. دستگاه بسته بندی

 

قیمت راه اندازی خط تولید ساندویچ پانل بسیار متفاوت است از دستگاههای آنالوگ تا تمام دیجیتال که همگی با سیستم خاصی تولید می گردد . البته لازم به توضیح است مراحل تولید ساندویچ پانل همگی به یک شکل میباشد . البته خط تولید ساندویچ پانل با فوم پلی یورتان بصورت فوق میباشد و خط تولید با فوم XPS و EPS کاملا با خط تولید پلی یورتان متفاوت میباشد . 

در تولید ساندویچ پانل با فوم xps و eps بصورت ناپیوسته یا dis continuous انجام میپذیرد و فوم با استفاده از پرایمر به ورق می پچسبد . ساندویچ پانل پلی یورتان دارای 2 لایه ورق از جنس گالوانیزه ، آلومینیوم ویا آلوزینک میباشد که با 0.7 میکرون پرایمر فوم داخل آن تزریق میگردد و یا فوم پلی استایرن اکسترود شده یا همان XPS و یا پلی استایرن EPS به داخل آن چسبانده میشود .

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن