mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

پیچ سرمته گالوانیزه واشردار ( ساندویچ پانل )

پیچ سرمته گالوانیزه واشردار ( ساندویچ پانل )

جهت اجرا و نصب ساندویچ پانل از اتصالات پیچی استفاده میگردد . پیچ های ساندویچ پانل بر اساس طول دسته بندی می شود که شامل پیچ سرمته 2 اینچ ، پیچ سرمته 3 اینچ ، پیچ سرمته 4 اینچ ، پیچ سرمته 5 اینچ و پیچ سرمته 6 اینچ میباشد . این پیچ ها دارای 4 بخش میباشد . بخش اول سر پیچ است که بصورت شش ضلعی میباشد که آچار بوکس نمره 10 به آن میخورد ، بخش دیگر انتهای پیچ است که بصورت مته ای شکل است که خود پیچ به تنهایی ساندویچ پانل و پروفیل زیرسازی را سوراخ میکند ، بخش سوم رزوه های پیچ است و بخش چهارم واشر که پس از سفت کردن پیچ واشر بخش سوراخ شده را پر خواهد کرد .

پیچ ساندویچ پانل

پیچ های سرمته مخصوص نصب ساندویچ پانل شامل یک عدد پیچ فلزی با روکش گالوانیزه میباشد که دارای یک عدد واشر در قسمت ابتدایی است و این واشر باعث آب بند شدن قسمت سوراخ شده پانل می گردد . در گذشته با استفاده از پیچ کرپی این کار انجام میشد که با ورود این محصول به بازار کرپی از رده خارج شده و جای خود را به پیچ سرمته واشر دار گالوانیزه داده است . 

اطلاعات تکمیلی در خصوص مشاهده و آموزش نصب ساندویچ پانل 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن