mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ورق شادولاین

ورق شادولاین چیست

shadow line یا ورق شادولاین از جمله زیباترین طرح های موج دار ورق شیروانی می باشد. طرح شادولاین طرحی کلاسیک شبیه به ذوزنقه است که در ابتدا بیشتر بر روی ساندویچ پنل اجرا می شد ولی با افزایش تقاضا برای این طرح استفاده از آن روز به روز گسترش یافته و بر روی سقف های مختلف اجرا گردید. با توجه به تعداد کنگره های ورق طرح شادولاین و همچنین کاردهی مفید آن این ورق از جمله محبوب ترین طرح های موجدار شیروانی گردیده است.

قیمت ورق شادولاین نسبت به ورق سینوسی گالوانیزه کمی بالاتر میباشد ولی از لحاظ زیبایی و طراحی بسیار مناسب تراز ورق های دیگر میباشد و ساختمان ها را از حالت سنتی خارج مینماید . علاوه بر ورق شادولاین ورق آندولاین نیز موجود میباشد که رنگ آن بلعکس ورق شادولاین است .

مشخصات فنی ورق شادولاین

ضخامت ورق های شادولاین بین 0.5 تا 0.7 میلیمتر میباشد و به دلیل زیبایی و سبکی و مقرون به صرفه بودن در اکثر سقف های شیب دار مورد استفاده قرار میگیرد . ورق شادولاین در رنگ های سفید ، قرمز ، طوسی ، زرد ، آبی ، سبز و ... قابل تولید است که بصورت اورلپ برروی یکدیگر قرار میگیرند و بوسیله پیچ مستحکم می شوند . البته لازم به توضیح است ورق به خودی خود عایق نمیباشد و باید از عایق هایی مانند پشم شیشه ، فوم xps و یا پلی استایرن eps استفاده گردد .

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن