mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

اتاق حمل بار نوشابه

اتاق حمل بار نوشابه

هدف از نوشتن این مقاله، معرفی یکی از انواع اتاق حمل بار است که با کاربردی خاص تعبیه شده اند. این نوع اتاق ها، اتاق حمل نوشابه نام دارد که در ادامه قصد داریم مشخصات فنی و کاربرد این نوع اتاق ها را مورد بررسی قرار دهیم.

همانطور که قبلا توضیح داده شد اتاق حمل بار، اتاق هایی مخصوص هستند که قابلیت نصب به کاربری های مختلف را دارند و برای حمل کالاهای مختلف به مکانهای دیگر از آنها استفاده می شود. این نوع اتاق ها در انواع متفاوتی اعم از اتاق حمل بار چادری، اتاق حمل نوشابه، اتاق حمل جوجه و اتاق حمل بار یخچالی طبقه بندی می شوند و برای کاربری های خاصی قابل استفاده هستند.

معرفی اتاق حمل بار نوشابه

این نوع از اتاق های مخصوص همانطور که از اسم آنها مشخص است برای حمل بطری های نوشابه و مایعات دیگر در مسیرهای شهری و بین شهری قابل استفاده هستند.این نوع اتاق ها از استحکام و مقاومت فوق العاده ای برخوردار هستند به نحوی که در برابر عواملی مانند سرما، گرما عملکرد بسیار خوبی داشته و می توانند از این اتاق ها در برابر پوسیدگی و خوردگی محافظت نماید. لذا بسیاری از افراد به منظور جابه جایی مایعات مختلف از این نوع اتاق ها استفاده می کنند.

طراحی داخلی اتاق حمل بار نوشابه 

این نوع اتاق های مخصوص با شیبی مناسب طراحی شده اند. وجود این شیب می تواند از سرریز شدن مایعات در هنگام عبور از دست اندازها و جاده های ناهموار جلوگیری نماید.در صورتی که این نوع اتاق ها بدون هیچ گونه شیبی طراحی شوند، محصولات داخل اتاق آسیب جدی خواهند دید و این از نظر اقتصادی خسارت های فراوانی به کاربر وارد خواهد نمود. 

درب های این اتاق ها با استفاده با کیفیت ترین نوع آلومینیوم ساخته شده اند و به قفل هایی با امنیت بسیار بالا تجهیز شده اند که ایمنی این نوع اتاق حمل بار را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. این نوع اتاق حمل به قفسه هایی مخصوص تجهیز شده اند. کاربر براساس سلیقه و دلخواه خود می تواند قفسه ها را به دلخواه خود چیدمان نماید.

برای پوشاندن قسمت دیوارها و سقف این اتاق ها از مصالحی با دوام بالا مانند ساندویچ پانل استفاده شده است که استحکام و دوام قابل ملاحظه ای به این نوع اتاق های حمل بار بخشیده است.برای قسمت کف این اتاق ها از ورق آهن از نوع آجدار با شیبی مناسب استفاده شده است. همچنین برای بارگیری محصولات از لیفتراک استفاده شده است. وجود لیفتراک بارگیری را برای کاربر آسانتر می نماید و این یکی از مزیت های مثبت اتاق حمل نوشابه است.

مشخصات فنی اتاق حمل بار نوشابه 

ابعاد بیرونی

طول :5000 میلیمتر

عرض: 2380 میلیمتر

ارتفاع: 2300 میلیمتر

ابعاد داخلی

طول: 4800 میلیمتر

عرض: 2270 میلیمتر

ارتفاع: 2160 میلیمتر

شاسی: ساخته شده از فولادهایی با دوام بالا مانند St.52-3 / Qst 380

حجم: 23.5 متر مکعب

دیوار جلو، سقف و عقب اتاق حمل بار ساخته شده از ساندویچ پانل 4 سانتی متر/ فلزی با ورق 1/5 میلیمتر

دیوار جدا کننده 9 از پروفیل آهنی

ضربه گیر دور کلاف عقب و بغل

سیستم روشنایی داخل اتاق

در صورتی که می خواهید در مورد اتاق حمل نوشابه و سایر اتاق های حمل بار اعم از اتاق حمل بار چادری، اتاق حمل بار جوجه و .... اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید از طریق شماره تماسهای ذکر شده در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن