mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

پروفیل سپری ( T )

پروفیل سپری ( T )

پروفیل T (سپری)

پروفیل سپری آهنی(Iron Tripetalous) یکی از مقاطع فولادی است که در صنعت و ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارند.این محصول صنعتی و ساختمانی به دلیل اینکه شباهت زیادی به حرف T در انگلیسی دارند و به شکل سه پر تولید می شوند به پروفیل های T نیز شهرت دارند.پروفیل های تی شکل ساخته شده از استیل ضد زنگ، آهن و یا آلومینیوم می باشند که البته جنس آنها بسته به نوع کاربری که دارید تعیین می شود.

پروفیل های سپری همانند سایر پروفیل ها به دو شکل پرسی و یا فابریک قابل تولید هستند. البته چناچه تولید پروفیل های سپری با استفاده از روشهای فابریک و سپری امکان پذیر نباشد، تیرآهن را از قسمت وسط برش داده و پروفیل خود را در اندازه دلخواه تولید می نمایند. این نوع پروفیل ها از لحاظ ظاهری به دو شکل لبه تیز و لبه گرد قابل تولید بوده که براساس سلیقه و درخواست مشتریان هر کدام از آنها قابلیت سفارش دارند. 

فرایند تولید پروفیل سپری

برای تولید پروفیل سپری مراحل مختلفی بایستی طی شود که در ادامه در مورد این مراحل توضیح خواهیم داد. برای تولید این نوع از پروفیل ها از روش فابریک (نورد گرم) استفاده می شود. بر طبق این فرایند، ابتدا شمش فولادی با مقاطعی بزرگتر از 230 سانتمیتر مربع به درون کورهای حرارتی نورد ریخته می شوند و بعد از اینکه به درجه حرارت مورد نظر رسید، مقاطع آن کم شده و به طول آن اضافه می شود. در آخرین مرحله این نوع پروفیل ها به شکل سپری درآمده و با استفاده از دستگاهها و تجهیزات مختلف براساس اندازه های دلخواه مشتریان برش داده شده و در اختیار کاربران قرار داده می شود.

کاربرد سپری

در صنعت و ساختمان سازی

برای اتصال پل ها به ستون

جهت ساخت انواع درب و پنجره

ساخت خرپا (سازه هایی مثلثی شکل که از اتصال میلگردها به یکدیگر به وجود می آیند

در صنایع سدسازی

جهت اجرای سازه های فلزی

درسقف و نماهای شیشه ای 

برای ساخت سقف های کاذب و برای استحکام بخشیدن به اسکلت گلخانه ها کاربرد دارند.

به عنوان مهار کننده در ساختمان ها کاربری دارند.

ابعاد پروفیل سپری

ضخامت پروفیل های سپری معمولا بین 9/0 تا 5/2 میلمتر است اما ضخامت 2 میلیمتر کاربرد بیشتری دارد. این مقاطع عمدتا بر حسب اندازه ی لبه ی آنها نام گذاری می شوند به عنوان مثال در صورتی که اندازه لبه ی این مقاطع 100 میلیمتر باشد به آن سپری شماره 10 گفته می شود.استاندار طول این مقاطع بین 6 تا 12 متر است اما اندازه آنها بسته به درخواست و تقاضای مشتری قابل تغییر است.

قیمت پروفیل سپری

قیمت پروفیل سپری بسته به ابعاد درخواستی مشتری و جنس آن متفاوت می باشد. لذا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پروفیل سپری بایستی از طریق شماره های تماس که در سایت درج شده است با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما بسته به ابعاد و جنسی که درخواست دارید، قیمت پروفیل سپری را محاسبه و در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن