mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

اتاق حمل بار چادری

اتاق حمل بار چادری

در زمانهای قدیم افراد برای حمل و جابه جایی محموله های خود از کالسکه استفاده می کردند اما با پیشرفت تکنولوژی به مرور زمان ماشین های مخصوصی با قابلیت حمل کالا به مکان های مختلف طراحی و وارد بازار شدند. این نوع ماشین های مخصوص با نام اتاق حمل بار در بازار شناخته می شوند و جایگزین کالسکه ها شده اند.یکی از پرکاربردترین اتاق های حمل بار، اتاق حمل بار چادری هستند. این نوع اتاق ها به چادرهایی محکم تجهیز شده اند و معمولا برای حمل بارهایی با آسیب پذیری بسیار بالا یا بارهایی که از نظر قیمت دارای ارزش بالایی هستند، مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع اتاق های حمل بار با قابلیت های متعددی طراحی شده اند.یکی ازمزیت های عمده که باعث شده این نوع اتاق ها مورد محبوییت افراد زیادی قرار گیرند امکان نصب آنها بر روی کاربری های مختلف اعم از کامیون، کامیونت و کشنده است و برای حمل بار در مسیرهای شهری و بین شهری قابل استفاده هستند. به این نوع از اتاق ها میتوان امکانات متعددی نظیر جعبه، یخچال و تانک آب اضافه نمود. همچنین به منظور محافظت از یراق آلات اتاق های حمل بار چادری می توان از ورق گالوانیزه استفاده نمود.

انواع اتاق حمل بار چادری

این نوع از اتاق ها بر حسب ساختاری که دارند با کاربری های مختلف قابل تولید هستند.در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی و ارزیابی انواع اتاق حمل بار چادری بپردازیم. 

اتاق حمل بار چادری سقف ثابت سه محور

شاسی و قطعات فلزی این نوع اتاق های حمل بار با استفاده از با کیفیت ترین فولادها ساخته شده اند و به نحوی طراحی شده اند که می توان تجهیزاتی مانند سنسور نشان دهنده ی لنت، رینگ و لاستیک زاپاس را بر روی آنها نصب نمود.

اتاق حمل بار چادری کشویی سه محور

این نوع از اتاق های حمل بار با قابلیت باز شدن قسمت سقف و بغل طراحی شده اند و می توان از هر دو طرف برای بارگیری کالاها یا محموله ها اقدام نمود. تیرکهایی فلزی برای نگه داشتن چادر این اتاق ها تعبیه شده است که قابلیت باز شدن و حرکت را دارند. به طور کلی اگر بخواهیم این نوع اتاق های حمل بار را بررسی نماییم می توان گفت بارگیری با استفاده از این نوع اتاق ها بسیار آسانتر است.

اتاق حمل بار چادری دو محور

برای ساخت این نوع از اتاق ها از دو محور استفاده شده است و از نظر ظاهری همانند دیگر اتاق های حمل بار طراحی شده اند و برای این نوع اتاق ها هم تیرک هایی مخصوص برای نگه داشتن فلز در نظر گرفته شده است و تنها تفاوتی که دارند در تعداد محورهای به کار رفته برای ساخت آنهاست.

طراحی داخلی اتاق حمل بار چادری

برای قسمت بدنه و سقف این نوع اتاق ها از مصالحی مقاوم مانند ساندویچ پانل دورو پیش رنگ شده همراه با فوم پلی یورتان استفاده می شود. ساندویچ پانل مصالحی مقاوم با وزنی بسیار سبک هستند که استفاده از آنها موجب افزایش مقاومت این نوع اتاق های حمل بار می شود. عایق پلی یورتان که برای ساخت این نوع از اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد، آنها را در برابر هر گونه آسیب محافظت می نماید و از نفوذ رطوبت و آب به داخل اتاق حمل بار جلوگیری می نماید. در نتیجه حتی اگر برای مدت زمان طولانی هم از این اتاق های برای حمل بار استفاده شود به دلیل متریالی با کیفیتی که برای ساخت آن استفاده شده است دچار پوسیدگی و خوردگی نمی شود.

جنس شاسی این نوع سازه ها از نوع ناودانی فابریک فولادی با ورق کف 3 میل ساده است که میزان استحکام و دوام این اتاق های حمل بار را به میزان قابل توجهی افزایش داده است.برای قسمت کف این اتاق ها از ورق های آهنی از نوع آجدار استفاده شده است که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و امکان حمل سنگین ترین بارها را برای این نوع اتاق های حمل بار فراهم می نماید.

چادرهای به کار رفته در این نوع از اتاق ها از جنس پلیمر خارجی بوده که از بارهای حمل شده در برابر بارش برف، باران، حرارت ، رطوبت محافظت می نماید و احتمال آسیب دیدگی محموله ها با استفاده از این نوع اتاق های حمل بار بسیار کم می باشد. 

مشخصات فنی اتاق حمل بار چادری

ابعاد خارجی

طول:13740 میلیمتر

عرض:2550 میلیمتر

ارتفاع: 4030 میلیمتر

ابعاد داخلی

طول:13670 میلیمتر

عرض:2480 میلیمتر

ارتفاع: 2680 ملیمتر تا زیر لوله سقف

وزن:6500 کیلوگرم

بازخورد کف: قابلیت جاگیری 34 عدد پالت استاندارد

ظرفیت:26000 کیلوگرم

حجم: 93 مترمکعب

دارای سیستم روشنایی در داخل اتاق و مجهز به درب عقب دولنگه 3 لولایی از چوب

چند لایه 18 میلیمتری با ورق آلوزینک در طرفین عایق بندی شده با لاستیک مخصوص 

تجهیزات اتاق حمل بار

علاوه بر تجهیزاتی که بر روی این نوع اتاق های حم لبار نصب است می توان تجهیزات دیگری اعم از جعبه، یخچال، تانک آب و غیره نصب نمود که مسلما قیمت این نوع اتاق ها هم بسته به امکاناتی که برای آنها در نظر گرفته شده است تعیین می شود.

قیمت اتاق حمل بار چادری

قیمت اتاق های حمل بار چادری بسته به امکانات و آپشن هایی که برای آنها در نظر گرفته می شود، تعیین می شود و قیمت ثابتی برای این نوع اتاق ها نمی توان در نظر گرفت. همچنین جنس و متریالی که برای ساخت این نوع اتاق ها استفاده می شود در تعیین قیمت نهایی آنها نیز تاثیرگذار خواهند بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دقیق اتاق حمل بار چادری و سازه های پیش ساخته اعم از ساندویچ پانل، کانکس و انواع کانکس می توانید از طریق صفحه مربوطه با ما در ارتباط بوده و یا از طریق شماره تماسهای درج شده در سایت  با کارشناسان فروش ما در ارتباط بوده و از آنها اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن