mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

دیوار پیش ساخته پانلی

دیوار پیش ساخته پانلی

دیوار ساندویچ پانلی یا همان ساندویچ پانل دیواری نوعی مصالح پیش ساخته میباشد که بعنوان دیوار از آن استفاده می گردد . این متریال دارای دو لایه ورق و هسته عایق میباشد .

هسته این محصول دارای انواع مختلف از قبیل : پشم سنگ ، پشم شیشه ، فوم پلی یورتان ( پلی اورتان ) ، پلی استایرن (eps) و یا پلی استایرن اکسترود شده (xps) میباشد که البته در ایران بیشتر با فوم پلی یورتان مورد استفاده قرار میگیرد . کاربرد این دیوار ها بصورت باربر نبوده و بعنوان یک پوشش استفاده میگردد . بعنوان مصالح جهت پوشش دیوارهای سوله و ساختمان ویا پارتیشن بندی و ساخت یک خانه پیش ساخته مورد استفاده قرار میگیرد .

قیمت دیوار پیش ساخته یونولیتی و یا قیمت دیوار پانل ساندویچی یا انواع پانل دیواری پیش ساخته و یا ساندویچ پانل دیواری عناوین این محصول میباشد و با توجه به اهمیت روز افزون انرژی و نگرانی در رابطه با بهای تمام شده آن برای خانوارها یا صاحبان صنایع بدیهی است که نگرش در مورد مصالح مصرفی در ساختمان نیز تغییر یابد.در میان تمام مصالح جدید ارائه شده از سوی شرکتهای مختلف تولیدی جهت اجرای دیوارها (پیرامونی و داخلی) بهترین گزینه ای که با سیستم سنتی ساخت رایج در کشور نیز همخوانی داشته باشد بی تردید استفاده از پانل های دیواری پیش ساخته میباشد .

این دیوار ها در کلاس های مختلفی از لحاظ میزان تحمل حرارت ساخته می شوند که کلاس B1 و B2 و A1 و A2 که گاهی با عنوان PIR نیز شناخته میشوند تولی می گردد . البته لازم به توضیح است که فومی مانند پشم سنگ از مقاومت نسبتا بالایی نسبت به پلی یورتان و پلی استایرن دارد .

این دیوار ها در رنگ های مختلفی تولید میگردد که رنگ های آبی ، قرمز ، سبز ، زرد ، خاکستری ، نقره ای ، سفید ، طوسی ، قهوه ای و ... تولید می گردد که از تنوع بسیار زیادی برخوردار است . کاربرد این نوع دیوار های در کلین روم ها (اتاق تمیز ) ، پوشش دیوار سوله و ساختمان پیش ساخته ، سردخانه ، مکانیکال رووم و اتاق سرور مورد استفاده قرار میگیرد .

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن