mihanpanel logo

میهن پانل

داراری تمامی استانداردهای تولید

تحویل فوری

تولیدکننده انواع ساندویچ پانل | ساندویچ پانل های سقفی، دیواری و سردخانه ای | نصب و اجرای ساندویچ پانل و قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل ضد اسید

همانطور که در مقالات قبل به آن اشاره شد ساندویچ پانل مصالحی پیش ساخته دارای مزایا و معایب فراوان هستند و در صنعت ساختمان سازی کاربرد گسترده ای دارند. در این مقاله می خواهیم به بررسی و ارزیابی یکی دیگر از انواع ساندویچ پانل ها به نام ساندویچ پانل صد اسید بپرادازیم. بنابراین در ادامه مقاله با ماه همراه باشید.

کارخانه ها و کارگاه های صنعتی یکی از مکان هایی هستند که با مواد شیمیای و اسیدی سروکار دارند. لذا برای جلوگیری از آتش سوزی، رانش زمین و طوفان های شدید بایستی تمامی نکات ایمنی در آنها رعایت شود. یکی از مصالحی که می تواند از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری نماید و سازه شما را محافظت نماید، استفاده از ساندویچ پانل ضد اسید است. در ادامه در مورد مواد به کار رفته، ویژگیها و کاربرد ساندویچ پانل ضد اسید اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

ساختار کلی ساندویچ پانل ضد اسید

همانند سایر ساندویچ پانل ها، این نوع ساندویچ پانل متشکل از سه لایه، دو لایه بیرونی و درونی و یک هسته فوم عایق میانی می باشد.تنها تفاوتی که در ساخت این نوع ساندویچ پانل وجود دارد این است که به جای استفاده از ورق گالوانیزه، فایبرگلاس یا ایرانیت فابیر گلاس مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل استفاده از فایبر گلاس در تولید ساندویچ پانل ضد اسید این است که فایبرگلاس خود از مواد شیمیایی و اسیدی ساخته شده، لذا می تواند مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیای و اسیدی از خود نشان میدهد که یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این نوع ساندویچ پانل است.

برای بخش وسط این نوع ساندویچ پانل ها از فوم پلی یورتان که مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و برودت دارد، استفاده می شود همچنین به منظور افزایش مقاومت فوم عایق این دسته از ساندویچ پانل از ترکیبات هالوژنه بهره گرفته می شود.البته در برخی از موارد به منظور عایق بندی از پشم شیشه هم استفاده می کنند. 

ویژگیهای ساندویچ پانل ضد اسید

مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی، حوادث غیر قابل پیش بینی مانند رانش زمین، زلزله و طوفان های شدید

وزن بسیار سبک و سرعت نصب و مونتاژ بسیار بالا

قابلیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف

مقاوم در برابر حرارت و برودت 

مقاومت بالا در برابر حریق و آتش سوزی

خواص فیزیکی بالای فوم که موجب می شود فوم در همه حالات ثابت بماند.

دارای طرح و رنگ های متنوع

کاربرد ساندویچ پانل ضد اسید

ساندویچ پانل های ضد اسید کاربردهای فراوانی دارند. بخشی از کاربرد این نوع از ساندویچ پانل ها به شرح زیر می باشد.

جهت پوشش دهی دیوارهای اتاق تمیز (کلین روم)

در مکانهایی مانند آزمایشگاهها که با مواد شیمیایی و اسیدی سر و کار دارند.

اتاق عمل و بیمارستان ها

ماشین های سنگین به ویژه ماشین های حامل سوخت و مواد شیمایی

ساختمان های ادرای و مسکونی و یا اتاق های کارگاهی

سوله های صنعت و معدن

قیمت ساندویچ پانل ضد اسید

همانطور که می دانید قیمت ساندویچ پانل براساس فاکتورهای متفاوتی نظیر متریال مصرفی، ابعاد درخواستی مشتریان و ... تعیین می شود.همچنین با توجه به آشفتگی هایی که به دنبال افزایش قیمت ارز به وجود آمده است قیمت ثابتی برای این مصالح وجود ندارد. لذا برای اطلاع یافتن از قیمت ساندویچ پانل ضد اسید می توانید با استفاده از شماره تماسهایی که در سایت قرار داده شده با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجرب ما به صورت تمام وقت پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

 

روش‌های تولید ساندویچ پانل
راه هایی برای افزایش استحکام و مقاومت ساندویچ پانل ها
پیمانکار سازه های ساندویچ پانل باید دارای چه ویژگیهایی باشد
سوله LSF

میهن پانل تولیدکننده ساندویچ پانل سقفی و دیواری

فروش ساندویچ پانل های دیواری و سقفی ، گالوانیزه و آلوزینک و پلی یورتان و پلی استایرن